Aviseringar
Rensa alla

Peppar peppar ta i trä


Ämnesstartare

Ett år utan sjukdom nu (frånsett lite rethosta). [smile][confused][shake]


   
SvaraCitera
Arlo
 Arlo

Schism:

Kan någon här toppa min vitalitet?

3,5 år om man inte räknar med små förkyldningar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Minns inte när jag var sjuk senast. [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Arlo:

3,5 år om man inte räknar med små förkyldningar

Sjukt.


   
SvaraCitera
Arlo
 Arlo

ah, måste va nåt fel på mig[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

(Skryter med) 14 månaders intakt immunförsvar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag förstår att du är förvirrad.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Schism:

Jag har inte varit sjuk på tio månader. Följdfråga: Kan någon här toppa min vitalitet?

Schism:

(Skryter med) 14 månaders intakt immunförsvar.

Detta känns så "bara", även om det egentligen inte är det... Men själv brukar jag inte bli sjuk mer än typ vart annat år[y]

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Detta känns så "bara", även om det egentligen inte är det... Men själv brukar jag inte bli sjuk mer än typ vart annat år[y]

Tycker det är kul att jämföra med tidigare då jag blev sjuk stup i kvarten av någon anledning (det kan nog ha att göra med att jag oftare befann mig i sociala sammanhang på den tiden...).


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Börjar känna mig småsjuk nu 🙁
Skyller på din tråd!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Schism:

Tycker det är kul att jämföra med tidigare då jag blev sjuk stup i kvarten av någon anledning (det kan nog ha att göra med att jag oftare befann mig i sociala sammanhang på den tiden...).

Tycker jag borde bli sjuk 2-3 gånger om året med tanke på hur jag jobbar... Speciellt när det ibland gärna finns dom som jobbar trots att dom är sjuka. Kommer ihåg när en var magsjuk o tre eller fyra andra blev det... dom som hade klarat sig gick omkring o torkade allt med sprit för o hålla det sterilt o var jätteparanoida. Jag klarade mig... Vinterkräksjuka, lunginflammation, sådant som det kommer mycket av "periodvis", allt sånt slipper jag... trots att jag jobbar med nån ibland som går omkring o har nåt sånt skit...

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knarko:

Börjar känna mig småsjuk nu 🙁
Skyller på din tråd!

Tycker mig förnimma en hårfin halsbränna nu när jag känner efter. Förmodligen placebo, men det är nog bäst att jag håller mig undan från tråden framöver. 🙂

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Storchen84:

Jag klarade mig... Vinterkräksjuka, lunginflammation, sådant som det kommer mycket av "periodvis", allt sånt slipper jag... trots att jag jobbar med nån ibland som går omkring o har nåt sånt skit...

Får se hur det går för mig sen när jag börjar plugga/jobba och äntrar en svårare nivå. Men det är sällan jag drabbats av de där trendsjukdomarna... som värst blir jag sängliggande med nästtäppa och mild feber ett par dagar.

Jag kommer bli så jävla sjuk snart bara för att jag skriver det här. [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Schism:

Jag kommer bli så jävla sjuk snart bara för att jag skriver det här.

Grejen är att när jag blir sjuk så blir jag det så in i helvete. Visserligen inte mer än förkylning, men en jävligt svår, tung, jobbig och utdragen sådan. Och eftersom jag vägrar tabletter så länge som möjligt brukar jag vara sjukt grinig mot allt och alla också[blush]

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[cry]


   
SvaraCitera