Aviseringar
Rensa alla

Pepparkaka med fetaost


Ämnesstartare

dekadensens högborg <3

Sjukt gott, sjukt syndigt.


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Prova mögelost på, mina föräldrar samt min pepparkakshusbakande extragudmor älskar det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Idoufe:

Prova mögelost på, mina föräldrar samt min pepparkakshusbakande extragudmor älskar det.

ja det är lovely
men mögelost är alltid gött

vi hade friteringsdag för ett tag sedan, då tog vi filodeg och fyllde med ädelost, friterade och åt med hallonsylt. [blush]
Sen friterade vi snickers och guldnougat [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du ska ju vara värsta dykätarn. Inget sånt heller [no-no][no-no][no-no][no-no][no-no][no-no]

Tror jag ska köpa såndär puffdeg, var så gott när mamma hade philadelphiaost och rom osv [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

förstör inte något som är gott [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Idoufe:

Du ska ju vara värsta dykätarn. Inget sånt heller [no-no][no-no][no-no][no-no][no-no][no-no]

pepparkakorna är dykta! fetaosten snodde jag av mor och far :$ men friteringsdagen var helt frigansk, då hade vi hittat allt!

Idoufe:

Tror jag ska köpa såndär puffdeg, var så gott när mamma hade philadelphiaost och rom osv [blush]

ROM?!? GE MIG ROM!!!


   
SvaraCitera

men euw


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

honolulu:

men euw

DIN MAMMA E EUW!!!!11one


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aldrig smakat, vågar inte smaka. [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KingGurka:

pepparkakorna är dykta! fetaosten snodde jag av mor och far :$ men friteringsdagen var helt frigansk, då hade vi hittat allt!

Okejdå, duktigt!!!!!

KingGurka:

ROM?!? GE MIG ROM!!!

Mm, man tjänar på att ha en moster med ICA-butik osv. Tror vi har nåt kilo frysen [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hittar man snickers och guldnougat när man dyker?!!!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

blää förstöra pepparkakor


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Idoufe:

Mm, man tjänar på att ha en moster med ICA-butik osv. Tror vi har nåt kilo frysen [blush]

Tror inte vi talar om samma rom (a)

Idoufe:

Hittar man snickers och guldnougat när man dyker?!!!!!

Ibland 🙂 hittade guldnougat igår med faktiskt, och plopp och kexchoklad, men ingen snickers. Men godis är väl inte jättevanligt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KingGurka:

Tror inte vi talar om samma rom (a)

Tänkte väl pga vafasen, herrn är ju vegitarian (vegan? ågu skäms) men vågade ej ifrågasätta [blush]

KingGurka:

Ibland 🙂 hittade guldnougat igår med faktiskt, och plopp och kexchoklad, men ingen snickers. Men godis är väl inte jättevanligt.

Åååååååh, skulle kunna dyka då trots den extrema rädslan att bli tagen osv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mmm, man skulle ha en klick grädde på istället


   
SvaraCitera