Aviseringar
Rensa alla

Percing i läppen


Ämnesstartare

Tjenare! ; )
För 3 dagar sedan så piercade jag och min lillasyster mig.
Jag, 13(snart 14) Piercade mig i mitten av läppen (där nere) och min syrra, 11 i höger näsborre.
Jag och min syster var taggade på att göra detta så jag satte mig vad datorn och sökte information vad datorn.
Sedan på kvällen så tryckte vi igenom hålen. Men,
Det är så att jag får liksom inte detta så jag måste ta bort detta smycke och låta det växa igen [chocked].Men det var så att jag frågade min mamma om jag får behålla det och då så svarade hon:
- Ja, det får du OM du ringer till din pappa och berättar vad du gjort och frågar om du får för honom, då han säger Ja, så får du! Men problemet är att han är så JÄVLA sträng och ordningsam så det blir ett Nej!
Men jag tar inte bort piercingen så jag bär halsduk för att inte visa det, ser dom R:et så säger jag att det är en finne [crazy]
men här kommer frågorna :

1. Vad ska jag säga för att jag ska få behålla det?

2. "om" jag tar ut det så, vad ska jag göra? ska jag låta det läka klart några veckor och sedan ta av det eller kan jag ta av det direkt?

Tacksam för svar om ni orkar svara =)


   
Citera

KarlssonPatrik:

1. Vad ska jag säga för att jag ska få behålla det?

Visa snoppen.

KarlssonPatrik:

2. "om" jag tar ut det så, vad ska jag göra? ska jag låta det läka klart några veckor och sedan ta av det eller kan jag ta av det direkt?

[mad][mad][mad][mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KarlssonPatrik:

1. Vad ska jag säga för att jag ska få behålla det?

Ta ut den, tvätta dig noggrant runt hålet med saltlösning och låt det läka igen, och hoppas på att din läpp överlever det där.


   
SvaraCitera
elinc

men vafan, ofta dom kommer typ hålla fast dig och dra bort piercingen?
nej.
Ha den där om du vill. Jag skulle få panik på mina päron om dom skulle försöka bestämma mig om hur jag vill se ut.


   
SvaraCitera

LÅt den vara dom kan inte tvinga dig ta ut den genom att attackera dig eller så. ta inte ut den, nånsin!


   
SvaraCitera

Låt dem ta ut den och attackera dig med den.


   
SvaraCitera

Ha kvar den! [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aa tack! jag vill ju så jävla mycket ha kvar den, men jag vet inte vad jag ska säga [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KarlssonPatrik:

aa tack! jag vill ju så jävla mycket ha kvar den, men jag vet inte vad jag ska säga [shake]

skyll dig själv...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja men asså jag menar att jag FÖRST vill försöka kolla om det går att ha kvar den, sedan om jag inte får, då behövde jag hjälp hur det ska skötas om man inte skulle ha den! Men Tack ändå![smile]


   
SvaraCitera

Det det är det vita man ser din avatar ser det inte bra ut!
Men stå upp för dig själv och vad du vill göra! Piercingar är så jävla farligt så det lär inte bli ett storbråk. (Kan iof hända. Hände mig).


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KarlssonPatrik:

Ja men asså jag menar att jag FÖRST vill försöka kolla om det går att ha kvar den, sedan om jag inte får, då behövde jag hjälp hur det ska skötas om man inte skulle ha den! Men Tack ändå!

Den är helt fel gjord om du ska ha ring, och ditt diamant smycke känns ytterst tveksamt.
Ta ut den och gör den hos ett proffs istället.


   
SvaraCitera

Ajabaja, lika bra att ta ut den då kanske [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hahaha


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

asså ska jag vara ärlig så är det inte en pircing ring jag har xD
men jag skulle testa hur det såg ut, men har någon hemsida där man kan köpa riktoga pircing ringar då?


   
SvaraCitera