Aviseringar
Rensa alla

Perfekta kroppen? Finns den?


Ämnesstartare

Har förstrött bläddrat igenom H&M:s nya vårkatalog i ett försök att rensa huvudet från en stressad jobbdag. När jag bläddrar i katalogen kommer jag ofta på mig själv på att titta på modellerna istället för kläderna, de ser ju så fina och snygga och smala ut. Men visste du att inte ens H&M modellernas kroppar är bra nog, eller vad ska man tro när man ser sådana här bilder? Kolla noga på bilderna, alla modeller har exakt samma kropp! (från H&M:s webshop)

Tre modeller, en kropp...
Undrar ens om dendär perfekta kroppen ens finns på ritkigt, eller om den är datorlagad för att vara perfekt? Hur sjukt är det inte?

hm_models-460x305.jpg


   
Citera
Ämnesetiketter

Ser ut som att det är exakt samma kropp på alla tre bilderna... gissar på att de bara klippt in ansikten och ändrat hudfärgerna 😛


   
SvaraCitera

det är samma datorgjorda kropp på alla modeller som står i den där posen ja....

och jag tycker inte den där kroppen är perfekt


   
SvaraCitera

Problemet med att jämföra sig med andra oavsett om det gäller pengar, tuttar, materiella tillgångar eller liknande är att det alltid finns något lite bättre. Om du söker den typen av perfektion kan du ge dig fan på att du aldrig blir lycklig. Man måste lära sig njuta av det man har.


   
SvaraCitera

fan va weird [shake] tkr nt d1 va så hot direkt.


   
SvaraCitera

enhimmelskdrog:

perfekt

sover inte du :$


   
SvaraCitera

Tickstart:

sover inte du :$

varför ska jag sova?? +_+


   
SvaraCitera

dazed:

Problemet med att jämföra sig med andra oavsett om det gäller pengar, tuttar, materiella tillgångar eller liknande är att det alltid finns något lite bättre. Om du söker den typen av perfektion kan du ge dig fan på att du aldrig blir lycklig. Man måste lära sig njuta av det man har.

Bra sagt, bra gjort.


   
SvaraCitera

enhimmelskdrog:

varför ska jag sova?? +_+

dusaju du skulle[blush]


   
SvaraCitera

Tickstart:

dusaju du skulle[blush]

funderade på [no-no]


   
SvaraCitera

lägg på typ 10-20 kg så ser det reko ut


   
SvaraCitera

enhimmelskdrog:

funderade på [no-no]

va fick dej å endra dei[blush]


   
SvaraCitera

dazed:

Problemet med att jämföra sig med andra oavsett om det gäller pengar, tuttar, materiella tillgångar eller liknande är att det alltid finns något lite bättre. Om du söker den typen av perfektion kan du ge dig fan på att du aldrig blir lycklig. Man måste lära sig njuta av det man har.

Det här måste vara bland det visaste som skrivits på UM! [y]


   
SvaraCitera

Tickstart:

va fick dej å endra dei[blush]

vill sovatill 9-10 imorgon!!

vad tkr du om modellkropparna här ovan da?


   
SvaraCitera

Tobbish:

Det här måste vara bland det visaste som skrivits på UM! [y]

bullshit,

Schism:

lägg på typ 10-20 kg så ser det reko ut

och cheften jäla sexist, kvinnor får se ut hur de vill!! utan att du ska döma dem, manssvin[blush]


   
SvaraCitera