Aviseringar
Rensa alla

Periodisk fasta


Ämnesstartare

Zwift:

Då är du väldigt dålig på att arbeta.

vad fan vet du om det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ska också ta och deffa om ett tag, hör av dig hur det gick så att jag vet om det är värt det!!! [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

vad fan vet du om det

Det du krev.

Wanking BC:

Ska också ta och deffa om ett tag, hör av dig hur det gick så att jag vet om det är värt det!!!

Nä, hör me zigge istället :S


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zwift:

Nä, hör me zigge istället :S

Visste det!

Förlåt då!! Ville väl inte göra dig sur heller! [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Wanking BC:

Visste det!

Förlåt då!! Ville väl inte göra dig sur heller!

Äh, du är ju ändå hetero. /care vad du tycker.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zwift:

Äh, du är ju ändå hetero. /care vad du tycker.

[bigsmile]


   
SvaraCitera

Zwift:

Motivering? Vad vet ni om kost egentligen?

Din kropp kommer ställa in sig på svält om du går flera timmar utan mat. När din kropp väl får mat så kommer den "suga åt sig" all energi den får och lagra den. Din magsäck kommer nog heller inte må så bra. När du inte har ätit på ett tag krymper din magsäck, och när du sedan äter massor kommer din mage få en chock och du får antagligen ont i magen. Problem med tarmarna kan jag även tänka mig att du kommer att få.

Det är smartare att äta många små mål om dagen. Din kropp kommer då höja din ämnesomsättning.

"Vad vet ni om kost egentligen?"
Ja, vad vet DU om kost egentligen?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myrel:

Din kropp kommer ställa in sig på svält om du går flera timmar utan mat. När din kropp väl får mat så kommer den "suga åt sig" all energi den får och lagra den. Din magsäck kommer nog heller inte må så bra. När du inte har ätit på ett tag krymper din magsäck, och när du sedan äter massor kommer din mage få en chock och du får antagligen ont i magen. Problem med tarmarna kan jag även tänka mig att du kommer att få.

Haha vilket kvasiintellektuellt bullshit, du borde nog sluta att basera din "kunskap" på aftonbladet, anna skipper eller var du nu kan ha fått det där ifrån och istället läsa lite seriös forskning.

Kroppen tar alltid åt sig all energi i det man äter, och det där du säger om magsäcken och tarmarna är relevant om man går utan mat i veckor, inte timmar. Jösses...

Myrel:

Ja, vad vet DU om kost egentligen?

Jag har läst en hel del.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera