Aviseringar
Rensa alla

Personlighet


Ämnesstartare

ohYEA_:

JASÅ, DÅRÅ

Du ska vara glad. :@


   
SvaraCitera

ohYEA_:

Främst vill jag ändra att jag är så pratglad bland folk jag inte känner och ge de en chans lixom, och inte vara så ärlig mot de heller..

jag skulle önska att jag pratade mer 🙁
ärlighet är väl bra 😐 fast du kanske menar att du berättar för dem att tusan vad fula kläder de har idag


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BreakTheAuthority:

Du ska vara glad. :@

vill ju veta vaarför 🙁

uwedyugewd:

jag skulle önska att jag pratade mer 🙁
ärlighet är väl bra 😐 fast du kanske menar att du berättar för dem att tusan vad fula kläder de har idag

Ibland är det svårt faktiskt, beror på personen jag pratar med, hur villig denne är att spinna på konversationen :>
hahah, alltså.. Det är olika, ibland säger jag nåt utan att tänka mig för och det är väl inte så bra. Men jag är inte såndär backstabber som ljuger ihop massa skit, utan jag är bara ärlig rakt igenom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ohYEA_:

vill ju veta vaarför 🙁

För du är fett nice? :S


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BreakTheAuthority:

För du är fett nice? :S

jaha är olla en bra sak, hehe [blush][love]
söt<3


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ohYEA_:

jaha är olla en bra sak, hehe [blush][love]
söt<3

Din bild är fett cool btw. 😀

Olla är väl alltid nice? :$


   
SvaraCitera

ohYEA_:

ärlig rakt igenom

det är ju bättre än motsatsen men ja man kan faktiskt vara för ärlig ibland, eller för påpekande kanske idk


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BreakTheAuthority:

Din bild är fett cool btw. 😀

Olla är väl alltid nice? :$

tack 😀 <3 var tvungen o posa på fotokursen, så lekte en kompis lite med den :>

jao :$ trevligt osv


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ending Jon:

1. Hur är du som person?

Ending Jon:

2. Är du nöjd eller inte nöjd med din personlighet?

1. snäll, trevlig, e väl rätt glad för det mesta, försöker vara positiv även fast det inte alltid går så bra, försöker vara ärlig men svårt.

2. inte speciellt, några grejer men jag vill bli annorlunda. inte helt, men vill ändra på mig. få bättre självförtroende.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ohYEA_:

tack 😀 <3 var tvungen o posa på fotokursen, så lekte en kompis lite med den :>

Jaha. [cool] Ser ut som en bild från nån feministpropaganda. :$ Tänker alltid på nån film jag såg om kvinnornas roll under det spanska inbördeskriget när jag ser den. xD

ohYEA_:

jao :$ trevligt osv

Alla har sitt sätt att uttrycka sina innersta känslor liksom. :$


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BreakTheAuthority:

Jaha. [cool] Ser ut som en bild från nån feministpropaganda. :$ Tänker alltid på nån film jag såg om kvinnornas roll under det spanska inbördeskriget när jag ser den. xD

XD KANSKE ERE DA 😀
vf just feminist, de kanske e ANARKYZt

BreakTheAuthority:

Alla har sitt sätt att uttrycka sina innersta känslor liksom. :$

ellehur [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

1. Hur är du som person?

BreakTheAuthority:

Typ smått CP, blyg, tråkig, konstig, passar inte in, enstörig, överdrivet snäll, osv.

Dock jävligt glad och social om jag är med människor jag gillar, men de är få.

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Är nog ganska... Trist. Känner mig ofta obekväm bland folk, speciellt sådana jag inte känner, säger inte så mycket, kan knappt svara på tilltal. Blir väldigt stel och konstig. Med människor jag känner kan jag vara mer avslappnad och rolig och så, men fortfarande ofta stel och tråkig mest.

2. Är du nöjd eller inte nöjd med din personlighet?

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Är inte nöjd.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ohYEA_:

XD KANSKE ERE DA 😀
vf just feminist, de kanske e ANARKYZt

Feminismen är en viktig del av anarkismen om du missat det. [wink]

ohYEA_:

ellehur [blush]

Vad sägs om att uttrycka dem lite? [blush][blush][blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ending Jon:

1. Hur är du som person?

2. Är du nöjd eller inte nöjd med din personlighet?

1.
Jag är ärlig och väldigt rakt fram. Jag ses som smart och tänker enbart logiskt, vilket innebär att jag varken bryr mig om mina eller om andras känslor och låter inte dem spela in i det rationella tänket som ALLLA andra tjejer gör som i sin tur innebär att jag oftast ses som känslokall.

Jag har humor och är uppåt för det mesta dessutom är jag en glappkäft för det mesta.
När jag gör något jag tycker om eller något jag tjänar på gör jag det med en stjärna i kanten. Allt jag gör skall överträffa alla andras prestationer.

Jag är kreativ och händig som fan, får jag en träbit i handen han jag göra den till en trana.

Folk som inte sett och vetat om mitt kön har alltid trott att jag är kille, och det betyder ju att jag är den ultimata pojkflickan..eller manliga bögen.
Sport och sex sitter mig varmt om hjärtat. Dessa kan jag hålla på med 24/7. De flesta kallar mig söt för alla mina andra egenheter. Praktisk har jag också hört att jag är. Det har bla Greger på UM sagt.

Kort sagt är jag: smart, ambitiös, idog, känslokall, logisk, rolig, pojkaktig, pratglad, sportig, kreativ, söt (?) och praktisk.

2. Jag har ju en hel massa som tycker om mig pga min personlighet så jag antar att jag är rätt nöjd med den.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rock Lee:

alltid trott att jag är kille,

Inte jag! Men det kan bero på din avatar också.[confused]


   
SvaraCitera