Aviseringar
Rensa alla

Personlighet VS Utseende [love]


Ämnesstartare

värdeuppgift:

koma

[cool]


   
SvaraCitera

värdeuppgift:

personlighet, såvida hon inte är i koma eller dylikt

Koma-gurls don't say no to sex!


   
SvaraCitera

fridass:

Svara ärligt. Vad är viktigast på en tjej/kille.

helt klart personlighet 😛 dem blir alltid snyggare när man blir kär i dem... men personligheten ska du st å ut med xD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fridass:

Sitter i äckliga gamla kallingar framför datorn! USH PEDOFILER!!!

Jag kanske sitter med gamla kallingar på mig, men jag är tamigfan inte pedofil.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zittam:

Koma-gurls don't say no to sex!

skaffa en barbara


   
SvaraCitera

värdeuppgift:

skaffa en barbara

Fortfarande inte samma sak.
Man kan inte slå ut tänderna på en barbara som vart olydig, det kan man på en koma-flicka.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fridass:

Vad är viktigast på en tjej/kille

Jag har hittat nån som både har fin personlighet och som är söt,varför ska man behöva välja då?[rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zittam:

Fortfarande inte samma sak.
Man kan inte slå ut tänderna på en barbara som vart olydig, det kan man på en koma-flicka.

jo, fast jag slår inte tjejer


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ingenting spelar någon roll


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fridass:

Inga jävla orseriösa personer som tror dem är så jävla roliga. När dem bara är patetiska äckliga pedofiler som sitter här på ungdomar.se-forumet. FAN FÖR ER!

Tror inte att det hänger särskilt mycket pedofiler här


   
SvaraCitera

fridass:

Svara ärligt. Vad är viktigast på en tjej/kille.

Jag har ingen bra erfarenhet. Men jag gissar nästan att det är så att både personligheten och utseendet spelar roll i början. Många blir ju kära i någon de knappt känner, så då måste utseendet också spela en roll. Men när man väl börjar gå in djupare i en relation blir nog personligheten allt mer viktigare. Klart man måste finna den man är tillsammans med attraktivt men det bör man redan om man har kommit så här långt.
Hoppas ni förstår vad jag menar, alltså först utseendet samt en släng av personligheten. Sedan för att förhållandet ska hålla blir personligheten mer viktig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

båda spelar ju en roll vid första blicken men sen spelar personligheten en stor roll, har man en bra så blir man genast snyggare i ens ögon =)

hellre en mindre söt med bra personlighet än en snygg tjej som är dum i huvet

bäst är ju nån som har båda två =)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

95% personlighet
5% utseende.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Matt3:

utseendet ger personligheten en chans. utan personlighet har man inte en chans, vilket man har utan utseende

Låg mycket i det där tycker jag ^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Personligheten är viktigast, så länge personen inte är skitful. Detta gäller alla, med väldigt få undantag.

Det är en väldigt liten procent av alla människor som skulle kunna tänka sig att vara tillsammans med 200-kilos Göran eller 4-benta Bertil. Så länge man själv inte är lika ful. Hur underbara personligheter dessa än har spelar ingen roll.


   
SvaraCitera