Aviseringar
Rensa alla

Pest ..


Ämnesstartare

Gud vad jobbigt det ska vara att ha distansförhållande .. att bara kunna ses enstaka gånger i månaden och sedan skiljas åt gråtandes. Vet att man kan skapa en framtid då ena har gått ut gymnasiet, har jobb och sådant .. och jag ska ta studenten iår. Men det gör så jävla ont när jag vet att människan jag har gått och blivit kär i befinner sig så förjävligt långt bort och kan inte träffa honom på över 1 månad .. fy tusan!

Någon som har erfarenhet av distansförhållanden? Hur har det gått? Jag blir bara orolig att någon kommer kollapsa och inte tro på "oss" längre .. [sad][sad][sad][sad][sad] SUGER DASE JUST NU!


   
Citera

Definiera "distans" närmare. Hur långt är det mellan dig och din kelkamrat?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Yep, hade distansförhållande och det gick superbt. Men jag ahde en extremt lojal och tillgiven pojke.
Man stannade uppe hela näter för att smsa och prata i skolan = PHAIL SKOLA.
I mitt fall var det vara nice. [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lyxigt att kunna ses varje månad, det kunde icke jag när mitt förhållande var distans [sad]

Lundini:

Någon som har erfarenhet av distansförhållanden?

Aah.

Lundini:

Hur har det gått?

Bra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har haft
ena gången gick det sådär
sen var ju det förhållandet jag har nu distans till att börja med, i ca 4-5 månader, men sen flyttade han hem igen så vi bodde nära varandra. nu är jag hos honom typ hela tiden [blush] åker hem typ var tredje vecka och stannar en dag eller två [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mopsen:

Yep, hade distansförhållande och det gick superbt. Men jag ahde en extremt lojal och tillgiven pojke.
Man stannade uppe hela näter för att smsa och prata i skolan = PHAIL SKOLA.
I mitt fall var det vara nice. [love]

Haha den historian har jag hört .. och upplevt själv. [love]
Men orkar inte att hålla på att räkna ner 24/7 !

Inte Gugge:

Lyxigt att kunna ses varje måndag, det kunde icke jag när mitt förhållande var distans [sad]

Jag tycker det är en pina att bara kunna ses en helg i månaden .. [sad] just nu i alla fall!

Inte Gugge:

Bra.

BRA!


   
SvaraCitera

Lundini:

Någon som har erfarenhet av distansförhållanden?

Ja. Jag träffade en snubbe som bodde i Kalmar (jag bor i götet) i februari och vi är fortfarande ihop. Han flyttade iofs hit efter sommaren, men vi körde på distansförhållande i ett par månader. Om man verkligen tycker om varandra funkar det.

Och tänk inte på hur jobbigt det är att ni är ifrån varandra. Tänk på hur mysigt det är att faktiskt sakna någon så mycket och tänk på hur skönt det är att ha ett eget liv utanför förhållandet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

har haft
ena gången gick det sådär
sen var ju det förhållandet jag har nu distans till att börja med, i ca 4-5 månader, men sen flyttade han hem igen så vi bodde nära varandra. nu är jag hos honom typ hela tiden [blush] åker hem typ var tredje vecka och stannar en dag eller två [cool]

Naew! Vill också :3 Han funderar på att plugga i Stockholm så håller tummarna haha [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lundini:

Jag tycker det är en pina att bara kunna ses en helg i månaden .. just nu i alla fall!

Aah, det var inte så ofta :c
Ska inte klaga, jag pluggade på distans när jag hade distansförhållande = jag kunde vara hos min pojkvän flera veckor i rad [crazy] Fast ibland kunde vi inte ses på sisådär 2 månader, det sög [n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lundini:

Naew! Vill också :3 Han funderar på att plugga i Stockholm så håller tummarna haha

är han äldre? [party] och hur långt bort bor han nu? 😮


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lundini:

Haha den historian har jag hört .. och upplevt själv.
Men orkar inte att hålla på att räkna ner 24/7 !

Räkna ner? :S


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Egyptologen:

Ja. Jag träffade en snubbe som bodde i Kalmar (jag bor i götet) i februari och vi är fortfarande ihop. Han flyttade iofs hit efter sommaren, men vi körde på distansförhållande i ett par månader. Om man verkligen tycker om varandra funkar det.

Ja, det är ju klart. Jag vill verkligen satsa på förhållandet vi har.

Egyptologen:

Och tänk inte på hur jobbigt det är att ni är ifrån varandra. Tänk på hur mysigt det är att faktiskt sakna någon så mycket och tänk på hur skönt det är att ha ett eget liv utanför förhållandet.

Haha det är jobbigt just nu då vi är "nykära" och måste vara ifrån varandra.. vi pratar rätt ofta och det känns perfekt när vi är tillsammans. Precis, att jag har tiden att umgås med mina vänner, jobba och plugga .. försöker tänka dem tankebanorna rätt ofta! Men blev riktigt nere när jag sitter ensam och känner mig övergiven haha .. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Inte Gugge:

Aah, det var inte så ofta :c
Ska inte klaga, jag pluggade på distans när jag hade distansförhållande = jag kunde vara hos min pojkvän flera veckor i rad [crazy] Fast ibland kunde vi inte ses på sisådär 2 månader, det sög [n]

Segtsegtsegt 🙁 Gahhh! Orkar inte sitta själv och vara deppig, känns så onödigt egentligen thihi

mopsen:

Räkna ner? :S

Tills man ses nästa gång? haha!

enhimmelskdrog:

är han äldre? [party] och hur långt bort bor han nu? 😮

Haha han är ett år äldre 🙂 jag bor i sthlm och han göteborg!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lundini:

Tills man ses nästa gång? haha!

det gör man väl inte bara för att man håller kontakten. :S


   
SvaraCitera

Jag hade ett distansförhållande tills för lite mer än 1,5 år sedan. Hon bodde 10mil bort så vi kunde bara träffas varannan helg. Saknaden slet jättemycket på oss båda. Jag tror att distansen gjorde att vi gled ifrån varandra en del i slutet, dock var det inte den som gjorde att förhållandet tog slut.


   
SvaraCitera