Aviseringar
Rensa alla

Peter och Citronflickan


Ämnesstartare

Jag satt hemma en dag p.g.a. analklåda, jag skulle helst sitta stilla så inte stjärtsalvan rann ut.

Min lillebror satt och tittade på tv och jag bestämde mig för att göra det samma. Det var Peter Pan. Men plötsligt mitt i allt så somnade jag. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
[I EN DRÖM]
-Men kom då, kom så flyger vi iväg till citronernas land! sa den lilla pojken med fjäderhatt.
-Va, vem är du? frågade jag.
-Peter Pan! svarade han.
-Åh fan, jag har fantiserat om dig i evigheter.
Jag tittade på Peter Pan. Han var en viril och trind man i sina bästa år (fri tolkning) i en gul dräkt, den var inte grön.
-Tycker du om min nya citrondräkt?
Han vände sig om och visade det lilla citronhålet på baksidan.
-Här kan man stoppa in stora som små, viskade han lite raspigt.
-Apelsiner?
-Nej! Din satans ungjävel, såna sattyg finns inte här 🙁
-Åh, du menar citroner?
-Ja, mitt barn. Låt oss flyga iväg till de mustiga citronernas land!
Och så flög vi iväg till de mustiga citronernas land. Jag var tvungen att hålla mig fast i Peters citronhål för att få ett bra grepp, men det luktade lite illa på ett trevligt sätt. Påminde mig om en ladgård och citronjuice på samma gång, och de båda sakerna var något jag tyckte mycket om.
När vi flög över landskapen såg jag flera ladugårdar och flera citronträd, vi närmade oss mitten av citronernas land.
-Snart kommer vi att se det stora citronslottet. Det är stort och gult, ungefär som en mustig citron. Du gillar de mustigare citronerna va?
-Jo, fast jag har bara provat de mäktiga apelsinerna innan, svarade jag skamset.
-Jag ska berätta för dig om en dröm jag har, sa peter. En dröm som jag vill ska gå i uppfyllelse. Jag skulle vilja få in hela citronslottet i mitt fylliga citronhål. Jag vet att det är fysiskt omöjligt, men vi är ju i citronlandet där vad som helst kan hända.
-Jag kan hitta en stor citron till dig om du vill öva, svarade jag. Annars kanske två citroner och mitt huvud funkar bra. Det går inte åt andra hållet för min bullfitta är för stor.
-Åh, jag gillar stora bullfittor men det är ju bra att du kan använda huvudet också.
-Ja, men vissa gillar ju köttfärs också.
-Nej, usch. Nu går jag till min citronhydda och lägger mig i min citronsäng. Ses imorgon.
Vad hade jag gjort för fel? Alla verkar bli ledsna så fort jag pratar om köttfärs.

Nästa morgon letade jag efter stora citroner för att locka till mig citronkungen Peter Pan igen. Under min upptäcksfärd upptäckte jag ett antal lemon-stealing-whores. De var i full färd med att stjäla citroner.
-Hej, vet ni var jag kan hitta de största citronerna? frågade jag blygsamt alla lemon-stealing-whores.
-Ja, vår ärkehora har en i sin fitta just nu. Men jag tror inte att hon vill bli av med den! svarade en av dom.
Jag visste vad jag skulle göra, jag skulle smyga mig in i hennes anus och på så sätt ta mig runt till fittan och dra ut citronen.
Min plan gick åt helvete, hon hade inget anus, det var ihopvuxet med fittan så att hon kunde föra in MASSIVA citroner. Huden var lite bortfrätt vid hålet, det är inte bra med för mycket citroner. Men som tur var hittade jag en nästan lika stor (dock använd) citron brevid henne. Jag tog den och gick tillbaka till Peter Pans hus.

Han var ute när jag kom på hans hus. Jag blev så upphetsad av tanken på citronen i hans citronhål att jag inte kunde hålla mig. Han förstod precis vad jag ville. Han tog hastigt den mustiga citronen ur mitt grepp och förde snabbt in den där jag ville.
-Åh, jag har drömt om den här känslan!
-Ja, visst syrlar det dödskönt i daimkrysset?
Men Peter var för upptagen med sig själv att han inte hörde.
När han nästan var färdig bad han mig hämta ett glas. Jag undrade vad han skulle göra med det, men jag skulle snart få veta.
-Lägg glaset under mig och säg åt mig att krysta.
Jag la glaset under det väldiga hålet och förberede mig för att skrika...

-KRYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYSTAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!
Glaset fylldes av en gul vätska med små bruna crunchies.
- Här får du min hemmagjorda citronlemonad, jag vill att du ska ha den.
Jag drack upp den mycket fort eftersom jag var fruktansvärt törstig efter äventyret med citronhoran med ett hål.
Detta gjorde mig så upphetsad att jag sprutade så mycket fiskleverolja så att världen fylldes.
~~~~~~
[SLUT PÅ DRÖMMEN]

Sen vaknade jag av att stjärtsalvan rann längs låret. Men det lustiga var att den inte var vitgenomskinlig som den var innan jag stoppat in den, utan den var gul..

Peter Pan finns överallt.
Peace.[love]

ÄNDRAT 2008-04-12 23:36

aaaaaa.JPG


   
Citera
smisk

Vackert, mycket vackert.


   
SvaraCitera

Trevligt.


   
SvaraCitera

hahaha, fan vad kul 😀


   
SvaraCitera

HAHAHAHAHA XD seriöst


   
SvaraCitera

blev faktiskt lite kåt.....


   
SvaraCitera

[party][y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag blir sugen på citroner


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

erfarenhottie:

Jag satt hemma en dag p.g.a. analklåda, jag skulle helst sitta stilla så inte stjärtsalvan rann ut.

[blush][blush][blush]


   
SvaraCitera

[smile]


   
SvaraCitera

Image


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera