Aviseringar
Rensa alla

PH-värdet i underlivet?


Ämnesstartare

Gasolinerainbow:

Innebär det att man ska ha citronskivor i fittan om det blir för högt för att återställa?
Ibland blir tjejer så där kletiga i sekretet så att man kan köra in en ståltrådsögla, dra ut och blåsa en såpbubbla av hinnan som finns i ringen. Har det med pH att göra?

ja, citron är bra. 


   
SvaraCitera

Gasolinerainbow:

Innebär det att man ska ha citronskivor i fittan om det blir för högt för att återställa?
Ibland blir tjejer så där kletiga i sekretet så att man kan köra in en ståltrådsögla, dra ut och blåsa en såpbubbla av hinnan som finns i ringen. Har det med pH att göra?

Har man fått fel ph värde är det klart det går att återställa. Men inte med citronskivor. Vem vill ha citronskivor i skrevet Tardig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MissBadass: Vem vill ha citronskivor i skrevet Tardig

... eller skrev i citronen?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SPERMA666: Vad är egentligen PH-värdet i underlivet till för? Har penisen också ett PH-värde? Hur märker man hur ens PH-värde är?

hallå. kvinnor är sura och mäns sperma är basisk
så har man otur så kan faktiskt sperman fucka upp ph-balanssen i kvinnors underliv, vilket leder till typ sveda och att det kliar.
dock vet jag inte vad som gör sperman mer basisk eller vaginan mer sur eller tvärt om


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SPERMA666: Hur märker man hur ens PH-värde är?

Man penslar på pH-indikatorer, kemiska föreningar @underlivet  🙂 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

pH-meter.JPG

Kan ni tjejer tänka er att använda en sådan här för att kontrollera erat vaginal-pH kontinuerligt för att veta att balansen är rätt?


   
SvaraCitera

Gasolinerainbow: Ibland blir tjejer så där kletiga i sekretet så att man kan köra in en ståltrådsögla, dra ut och blåsa en såpbubbla av hinnan som finns i ringen.

såpbubbla <3 dagens mest lysande beskrivning av ett fenomen. jag är både äcklad och fascinerad över tanken!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

anemone: såpbubbla <3 dagens mest lysande beskrivning av ett fenomen. jag är både äcklad och fascinerad över tanken!

Ja absolut. Fler måste använda en dildo-pH-meter enligt ovan för att kolla sitt pH regelbundet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ordet surfitta har fått en ny innebörd

 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SPERMA666: Vad är egentligen PH-värdet i underlivet till för?

till för och till för ... inget som utvecklas i naturen är till för något, egentligen, eftersom naturen saknar intention. men palla semantik, så fy mig. det låga pH-värdet i fittan skyddar mot infektioner av till exempel skadliga bakterier och svamp, och surheten upprätthålls till viss del av en mikroflora av bland annat mjölksyrabakterier. bakterierna utsöndrar mjölksyra, väteperoxid och bakteriociner (gift) som undertrycker konkurrerande (ev. sjukdomsalstrande) bakteriearter. pH-värdet styrs också av kosten, hormoner och genetik, men sådant är fett ointressant, så skit samma.

SPERMA666: Har penisen också ett PH-värde?

pH är ett mått på halten vätejoner i en lösning, och eftersom kuken inte direkt är någon våt hålighet man kan lösa ämnen i så blir det lite knepigt att mäta ett pH-värde där. sperma (666) har ett pH-värde på 7,7 (svagt basiskt) om det nu kan tillföra något.

SPERMA666: Hur märker man hur ens PH-värde är?

man mäter med en pH-meter företrädelsevis, men som tjej skulle jag säga att det påverkar både skicket på slemhinnorna (som kan bli känsligare eller göra ont) och hur man luktar. friskt och syrligt ska're va' om allt är i sin ordning.

på tal om kukar: ännu ett talande exempel på att island verkligen är stället where it's at:  http://en.wikipedia.org/wiki/Icelandic_Phallological_Museum


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

svnfpudkA: man mäter med en pH-meter företrädelsevis

Jag har redan påtalat att det finns pH-meter för vaginal mätning:

pH-meter_0.JPG


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gasolinerainbow: Jag har redan påtalat att det finns pH-meter för vaginal mätning:

grattis! jag kör ett extra inlägg åt dig.

https://static.ungdomar.se/users/185132/forum/pH-meter_0.JP G" alt="pH-meter_0.JPG" />


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

pH-meter_1.JPG

svnfpudkA: grattis! jag kör ett extra inlägg åt dig.

Jättebra. Om någon missat det så finns det en pH-meter för vaginal pH-mätning. Se bild nedan.


   
SvaraCitera