Aviseringar
Rensa alla

Photoshop?


Ämnesstartare

Vad tycks?

Har bara retuscherat bilden, är nybörjare så...

Image


   
Citera
Ämnesetiketter
kachin

den var ju inte det från början eller så [ops]


   
SvaraCitera

Ett proffs gjorde den där bilden - och jag kan inte påstå att du förbättrade den... =/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag tycker att förebilden ser bättre ut. Skuggan vid tuttarna gör att de ser sneda ut och det svarta vid ögonen får henne att se.. skum ut.


   
SvaraCitera

Sorry, men jag gillar första bilden mer [cute]


   
SvaraCitera
Åtta

Tråden flyttad från Forum PLUS/Övriga diskussioner


   
SvaraCitera

vore roligare att se dig sminka en bild på hampie eller nåt ^^


   
SvaraCitera

Mja eftersom hon redan var kraftigt sminkad så blev hennes ögon bara läskiga och jobbiga att titta på. Det var inte direkt någonting som lockade.
Dock blev handen bättre.


   
SvaraCitera

det är folk som du som förstör idealen [cry]


   
SvaraCitera

Det var förmodligen redan redigerad och det snyggt, tyvärr så försämrade du den bara. Skuggningen vid ögonen är för stark, det blir obehagligt för ögonen att fokusera på dem.

Sen är jag inget större fan av att du gjorde bilden mörkare, det ser för onaturligt ut eftersom ljuspunkterna inte är ljusa nog.


   
SvaraCitera

För att bli bättre måste man vara på kanten av vad man klarar av utan att ramla över. Så när du kan hitta den fulaste tjejen på bild på internet och gör henne snyg så kan du fixa bilder i photoshop.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

du ökade kontrasten? [tard]
AVANCERAT!


   
SvaraCitera

ser typ ingen skildnad[zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det kanske vore bättre att välja en oretuscherad bild som grund.

Image

Få henne att se ut som en sexsymbol och återkom sedan.


   
SvaraCitera

kosmonaut:

Få henne att se ut som en sexsymbol och återkom sedan.

PAINT POWER

Hur gjorde jag?

Jag började med att trolla bort rynkorna genom att kopiera hudfärgen och minutiöst tuscha över linjerna med penselverktyget

Sedan gav jag ögonen en livlig himmelsblå kulör och tänderna en bländande vit finish. Gav också ögonbrynen ett lyft och avslutade med klarröd läppstift

Resultatet, hon ser 30 år yngre ut. Man behöver inte photoshop ifall man kan sina grejer

beauty.jpg


   
SvaraCitera