Aviseringar
Rensa alla

Photoshop for MacBook Air ???


Ämnesstartare

Shashaaa [crazy]
Assoh sökt på nätet 1 miljon gånger vart man kan ladda ner Photoshop för Mac [wink] men grejen är det att det typ inte finns, och om det finns så går det ej att öppna[tard]
tips på bra sidor för å ladda ner GRATIS photoshop cs6 eller 5 eller nått som funkar iaf =)

PUZZZZZAR Påe ERE [love][love][love][love][love][love][love][blush][wink]


   
Citera
Ämnesstartare

Finns inte att ladda ner gratis. Antar att du vill ha en piratkopia?


   
SvaraCitera
Åtta

Mecenat har rätt ​förmånliga erbjudanden. Jag vet dock inte om endast Photoshop finns att köpa löst därigenom. Creative Cloud kan annars vara ett bra alternativ. Det kostar (om du är student) endast 270 kr i månaden.

Om du vill ha ett gratis alternativ finns GIMP till OSX.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

Mecenat har rätt . Jag vet dock inte om endast finns att köpa löst därigenom. Creative Cloud kan annars vara ett bra alternativ. Det kostar (om du är student) endast 270 kr i månaden.Om du vill ha ett gratis alternativ finns .

Men verkar inte va lagligt ?

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Åtta:

Mecenat har rätt . Jag vet dock inte om endast Photoshop finns att köpa löst därigenom. Creative Cloud kan annars vara ett bra alternativ. Det kostar (om du är student) endast 270 kr i månaden.Om du vill ha ett gratis alternativ finns .

BahNattaLixom:

Men verkar inte va lagligt ?

alltså den sista. och mecenat har dom inget gratis


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BahNattaLixom:

Men verkar inte va lagligt ?

Sluta spela dum.


   
SvaraCitera
Åtta

BahNattaLixom:

Men verkar inte va lagligt ?

... Va? Varför skulle det inte vara lagligt? Du köper direkt från Adobe, men med studentrabatt.

BahNattaLixom:

mecenat har dom inget gratis

Nej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fick cancer. Tack.


   
SvaraCitera