Aviseringar
Rensa alla

Photoshop SC5, SC6 for Mac?


Ämnesstartare

Undrar nu ännadåva om det finns någon möjlighet för att kunna ladda ner Photoshop CS5 eller SC6 till Mac utan att behöva betala 8.000 kr!!? Det ska lixom vara lagligt och icke laggare! ;33


   
Citera
Åtta

Om du är student får du Creative Cloud för 173 kr i månaden. Ordinarie pris för endast en applikation är 212 kronor i månaden, eller 516 i månaden för alla applikationer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

I månaden ? Hur många månader då? :p


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:
Om du är student får du Creative Cloud för 173 kr i månaden. Ordinarie pris för endast en applikation är 212 kronor i månaden, eller 516 i månaden för alla applikationer.

I hur många månader då? :p


   
SvaraCitera

Lillatöntjävel:

I hur många månader då? :p

Creative Cloud är en månadstjänst, ungefär som spotify, där du betalar per månad. 
Du betalar alltså 173 kronor i månaden så länge som du vill ha applikationen. 
Självklart finns det kryphål som gör att du kan få det helt gratis - och olagligt - men det får du lista ut själv hur man gör ifall det skulle vara intressant. 
Lite får man faktiskt jobba för att få skörda frukt gratis, tycker jag. 

CC föregicks av CS6 som föregicks av CS5. 
Varken CS6 eller CS5 går att få tag lagligt längre eftersom den nyaste versionen, och den enda tillgängliga versionen lagligt, är CC.
Samtliga går dock att få tag på olagligt, men det känns ju onödigt att vilja ha en outdated version så jag skulle satsa på CC om jag vore du.


   
SvaraCitera
Åtta

Lillatöntjävel:

I hur många månader då? :p

1 månad.


   
SvaraCitera