Forumet - pierca naveln

pierca naveln

173 0 19

Spana också in:

enhimmelskdrog:

killen med kollen

Hehe.
Jag gick in i denna tråden och såg din avatar som det heter. Och tyckte apan var söt och tänkte något i stil med '' detta verkar som en rolig tjej'' och sen tryckte jag på din nick. Jag kollade lite på din sida, och låten på din pres, riktigt bra! Sen kollade jag fotoalbum och sånt, och trådar du har skapat. Sen såg jag att du precis hade passerat 10000 inlägg. Tänkte att det måste vara stort, så skrev det.
Grattis.
Du är ganska söt också.
[smile][love]
Kouki:

Dock kan det vara så att det tar längre tid om du tagit själv då det är större risk för infektioner.

varför säger alla att det lär faila sönder för att jag tagit det själv? Jag tog med steril kanyl, tvättar morgon och kväll och har tejpat över för att skydda från bakterier nu i början, varför skulle det bli infektion och stora ärr då?
bbrownie:

varför säger alla att det lär faila sönder för att jag tagit det själv? Jag tog med steril kanyl, tvättar morgon och kväll och har tejpat över för att skydda från bakterier nu i början, varför skulle det bli infektion och stora ärr då?

Hur vet du att kanylen var steril? Kokade du den? Spritade?
Var tog du den? I badrummet? Du var väl steril om händerna också?
Vet du vilka nerver du inte bör röra vid?
Vad tvättar du med?

Ärr blir det alltid mer eller mindre.
Men JA, det är större infektionsrisk då din miljö förmodligen inte var steril, vilket är lika viktigt som nålen.
gjorde jame och det gick grymt bra och läkte asfort. 3-4 månader absolut max skulle jag tro. men kollar du mina tidigare skrivna inlägg i andra trådar kanske det står helt annat för mitt minne e kort hahah! men det är vad jag skulle gissa på här och nu iaf [bigsmile]

sen vet ja inte hur situationen var när du gjorde din så [wink]

elvirandersson:

Jag vill också ta hål i naveln.. men alla säger att det gär å in i helvetes ont :o vågar inte riktigt då ^^

en 1000 dels sekund av lite svagt ilande.