Aviseringar
Rensa alla

Piercare i Jönköpings län?


Ämnesstartare

Jag har planer på att pierca tungan snart. Jag har tidigare piercat mig på Sonnys, men det blev inte alls bra. Den sattes snett och blev otroligt infekterad. Vilket ledde till att jag inte längre litade på piercare. Jag har annars bara piercat mig själv och allt har läkt fint varje gång, så jag börjar få tillbaka tron om att det kan funka.

Istället för att bara gå till närmaste piercare har jag nu bestämt mig för att verkligen kolla upp piercaren innan jag går dit och kika omdömen.

Så jag börjar med att fråga om någon kan tipsa om ett bra ställe i Jönköpings län?


   
Citera

Sonnys i Nässjö? då gick du isf på en jäkla nit, han är värdelös


   
SvaraCitera

aquarelle:

Så jag börjar med att fråga om någon kan tipsa om ett bra ställe i Jönköpings län?

jag brukar gå till federal.. det ligger i linköping! o är rätt nära jkpg då.. inget har blivit infekterat efter det, men en lärling piercade min tunga och det blev lite snett, men gjorde inte alls ont o läkte fort.. så whatever! det är aldrig nån som ser den ändå, och jag vill inte ta bort den för den har blivit min kompis [cool]

så annars tkr jag att de är rätt bra där...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tack för tipset, men ska nog inte åka så långt som till Linköping. 🙂 Det är ändå en 2-timmars-resa och det blir lite för långt för mig. Jag åker nämligen från Borlänge till Eksjö och piercar mig där nere när jag ändå är där (: Hade jag bott i Småland på heltid hade det dock varit lättare att åka till Linköping, men det blir för mycket åka för mig just nu. 😛

Tack igen för tipset dock. Ska säga det till min vän i alla fall som bor där nere och också ska pierca sig.


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera