Forumet - Piercing, 13 år i Örebro med förälder

Piercing, 13 år i Örebro med förälder

5796 0 43

Spana också in:

Schmetterling:

Ingen seriös piercare piercar 13-åringar. Även om de har föräldrarnas tillstånd.

Nehe, vadå då ? Jag skiter i om det blir något jävla ärr efter. Min mamma säger bara att jag får skylla mig själv men hon har förklarat att det blir ärr & det kan bli infekterat & vad fan det nu var .. det blir ju jag som får leva med det ? & jag har hört att Cahara piercar om man har förälder med sig, min kompis har piercat sig där flera gånger & dom är seriösa. Hon är över 18 år.
Yokisuu:

Nehe, vadå då ? Jag skiter i om det blir något jävla ärr efter. Min mamma säger bara att jag får skylla mig själv men hon har förklarat att det blir ärr & det kan bli infekterat & vad fan det nu var .. det blir ju jag som får leva med det

Tror ingen seriös studio har lust att riskera sitt rykte bara för att en 13-åring skiter i ev konsekvenser.
Yokisuu:

Nehe, vadå då ? Jag skiter i om det blir något jävla ärr efter. Min mamma säger bara att jag får skylla mig själv men hon har förklarat att det blir ärr & det kan bli infekterat & vad fan det nu var ..

Seriösa studios kommer inte göra ett undantag bara för att du skiter i om det blir ärr eller inte. Och om det blir infekterat så kommer du nog inte tänka att det inte spelar någon roll.

Yokisuu:

Aaa, men jag är endå ingen småtting .. barn =) .. eller tonåring.

Vad är du då?