Aviseringar
Rensa alla

Piercing i bröstvårtan


Ämnesstartare

Hejsan.
jag ska pierca bröstvårtan på jullovet och jag undrar om det är ngn som gjort det?
Hur har ni gjort efter ni gjort det?:)
Kan man ta bedövning? hjälper det?:)


   
Citera

Det behövs ingen bedövning, det är över på ett par sekunder. Det kan ofta göra lite ont dagarna efter men det går också över rätt snabbt. Se till att tvätta det ordentligt bara [y]


   
SvaraCitera

AJAJAJAJAJJAJJJAJJJ


   
SvaraCitera

Nej det gör inte ont, det går så pass fort. Enklare och smidigare på kvinnor också


   
SvaraCitera

massgrav:

Enklare och smidigare på kvinnor också

Ja, definitivt [mad]


   
SvaraCitera

Vad jag har hört så ska man inte ta bedövning innan man piercar sig, det lär ju göra ont men inte så pass ont att du inte klarar av smärtan.


   
SvaraCitera

massgrav:

Enklare och smidigare på kvinnor också

beror väl på hur man är byggd?
[crazy]


   
SvaraCitera

Birger:

Ja, definitivt [mad]

Jo, beror på de olika vävnaderna och hur pass djupt du skall sticka.


   
SvaraCitera

Men usch


   
SvaraCitera

haha wtf. börjar förstå eeeema nu

hur många emmor finns det egentligen

och piercing i bröstet är inte fint alls


   
SvaraCitera

varför ska alla brudar sabotera sin bröst med en ful piercing i bröstvårtan, de e inte snyggt någon stans[no-no]


   
SvaraCitera

YaBasta:

varför ska alla brudar sabotera sin bröst med en ful piercing i bröstvårtan, de e inte snyggt någon stans[no-no]

+1.


   
SvaraCitera

x_marty:

+1.

va?


   
SvaraCitera

eeemmie:

Kan man ta bedövning? hjälper det?:)

det går fort och du behöver ingen bedövning.
men om du verkligen vill kan du ju köpa emlaplåster på apoteket eller något. man ska ha på det i en timme innan sticket.
tror jag kan köpa det på apoteket iaf, har för mig jag såg någon reklam på en spårvagnshållplats. annars har jag bara sett det i vården


   
SvaraCitera

Jag tyckte det gjorde ont som fan. Jag har gjort det två gånger, men man överlever ju liksom.


   
SvaraCitera