Aviseringar
Rensa alla

piercing i bröstvårtan?


Ämnesstartare

Okej, vad tycker du? Är piercing i bröstvårtan något du blir äcklad av [n] eller tycker du det är snyggt? [y] Ska jag pierca mig?!?! [shake]


   
Citera
Ämnesetiketter
höna

gört om du vill bryr mig ej


   
SvaraCitera

jag tycker det är en rätt äcklig grej. ja. Men om du ska göra det ska du väl göra det för din egen skull eller?


   
SvaraCitera

lol-i-pop:

Ska jag pierca mig?

Inte äcklad. Men finner det inte bättre än utan. gör som du vill. ska göra saker för sin egen skull och inte för andras


   
SvaraCitera
höna

men snyggare i killtuttar än tjejtuttar
och har hört att det kan fastna i kläder och göra ont som fan och att om piercingen blir kall är det också oskönt.


   
SvaraCitera

Jättehett på män. På tjejer - meh, det beror på hur brösten ser ut.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:

jag tycker det är en rätt äcklig grej. ja. Men om du ska göra det ska du väl göra det för din egen skull eller?

Jodå, gör ju det för min egen skull men vill veta om vad andra tycker, äckligt eller så.. andras åsikter spelar roll för moi. (:


   
SvaraCitera

före- och efter-bild!


   
SvaraCitera
Sonya

usch nej!! gör det inte! Det måste ju göra asont! Och så sticker det ut ju oxå! Inte snyggt. Fast såklart om du vill göra det....ditt val.


   
SvaraCitera

gör det annars blir du gravid.


   
SvaraCitera

inte äcklad men är inte fint

gör det ej


   
SvaraCitera

det är snyggt men det är inget man gör impulsivt eftersom att det inte går att "laga" efteråt och att du troligen inte kan amma på det bröstet,

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

höna:

men snyggare i killtuttar än tjejtuttar
och har hört att det kan fastna i kläder och göra ont som fan och att om piercingen blir kall är det också oskönt.


   
SvaraCitera

det låter mest jobbigt vafan gör det ej.


   
SvaraCitera

Men nej aj, pain. Fi fan...
Yaya, det kan vara ganska feint. Though, det ser bättre ut på killar. Och har hört att det ska vara ett helvete typ, första året, med kläder som skaver osv osv. Har man större boobies och måste bära bh kan jag bara tänka mig smärtan...


   
SvaraCitera

Tjejer - jättefult.
Killar - ännu fulare.


   
SvaraCitera