Aviseringar
Rensa alla

piercing i navel , baddräkt


Ämnesstartare

Jag har tidigare haft lite frågor kring navelnpiercing och nu har jag ytterligare en.

Många har sagt det att man helst skall undervika tajta kläder de första veckorna efter att man har tagit hålet, ialla fall om man har ring vilket jag kommer att ha. Och nu är min fråga såhär, baddräckt är ganska tajt va? Jag jobbar som simlärare och även fast man inte är i vattnet så brukar man ha på sig baddräckten utifallatt. Tycker ni att man ska ha bikini på sig istället? Har varit tävlingssimare och har därför lite olika val möjligheter imon "simmodet" ^^

Tack för hjälpen 🙂

Xoxo/Amanda


   
Citera

Det ger aids. Alltihop.


   
SvaraCitera

Bikini är nog bäst. Baddräkt sitter rätt tight sålänge du inte har extreeeemt slitna.


   
SvaraCitera

elefjant:

Jag jobbar som simlärare och även fast man inte är i vattnet så brukar man ha på sig baddräckten utifallatt.

Du bör inte bada i klor med nytagen piercing, bara så att du vet.
Men för att svara på din fråga så borde du väl kunna ha bikini? det är nog det bästa eftersom att baddräkt skaver.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

okej tack så mkt =) jo jah gar några baddräckter som är extremt slitna, men vi simmare brukar ha lager på lager. så har vi slitna baddräckter då brukar man använda 3 st kanske, så att de ska blir tajt ^^

Men jag har nog bikini på mej då, tack så mlt 🙂


   
SvaraCitera

Image
[y]


   
SvaraCitera

Är det så bra att hoppa i en bassäng med ny tagna hål då


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

asså, men brukar ha lager på lager. man kan ha hur många baddräckter eller badbyxor på sig som man vill 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

man jag har ju inte tänkt va i vattnet de första veckorna. men jag har ju fortfarande på min baddräck/bikini ifall jag lir blöt. Det är ju inte så att mina simmare (som är mellan 7och 10 år gammal) inte tycker om att skvätta vatten.


   
SvaraCitera
Jeay_L

Du ska väl inte bada i klor överhuvudtaget på flera månader typ tills det är läkt vilket tar ett bra tag, jag har än inte haft det problemet fast det beror ju iofs på att jag hatar vatten!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

okej, men jag har inte varit med om att någon av mina simmare har sjunkt än så de borde nog inte vara några problem 🙂 ^^


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera