Aviseringar
Rensa alla

Piercing i tungan och naveln?


Jag tog i naveln först och det gjorde inte så värst ont medans syrran tog några månader efter och sa att det var det värsta hon hade varit med om,, själv så tyckte jag att det gjorde ondare i naveln än i tungan men det är bara du som kan avgöra hur ont du tycker att det gör.
Det är dagarna efter som är jobbigast.
Har nyss tagit i näsan och i bröstvårtan och jag säger att det gjorde mest ont att ta i bröstvårtan så du överlever nog att ta i tungan och navlen för när det är klart kommer det att va skitsnyggt [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ending Jon:

I naveln, hehe det gjorde inte ont alls [cool]

Det där var lögn, jag har ingen. Men jag vet några som har så det är ju typ samma [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Naveln kändes inte. Tungan kändes för mig, min kompis tog samtidigt och hon kände inget. Fast det gjorde inte ondare än att jag bara sa "aj" typ, min polare dreggla värsta floden [surprised][bigsmile]

Tiden efter är fan inte att leka med, jag blev snurrig och illamående några dagar efter och tungan var svullen och jävlig o ja kunde knappt prata eller äta. Men de gick över efter 1 vecka eller ngt [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det gör inte ont alls, varken i naveln eller i tungan. men vad man har för smärtgräns varierar ju.ta ett djupt andetag, blunda, och tänk på någonting annat bara. det är över på några sek [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

när jag tog hål i tugan,l förlamades hela tungan och jag fick andnings svårigheter och skit.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag fick bedövning!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vad är poängen med bedövning?, då förlorar du ju så gott som hela upplevelsen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

noteasy:

piercing i tungan och naveln

snyggt som fan [y]


   
SvaraCitera

noteasy:

ill verkligen ta piercing i tungan och naveln, är det nån som har det?

jajamän!!

Tungan gör inte alls ont att ta, men gör ont dagarna efteråt. sen är det lätt att leka med det mot tänderna, jag tuggade på min i sömnen när jag trodde att det var en godis o.O
Naveln gör ondare att ta, för de drar upp huden så mycket för att få den sträckt, med ett redskap som liknar en sax. själva sticket gör inte ont. sen är det lite jobbigt att böja sig, jag hade problem med det i typ tre månader. nu har jag haft den i snart ett år och den är fortfarande inte helt läkt, plus att den håller på att stötas ur, vilket är relativt vanligt gör navelpiercing.


   
SvaraCitera

*för navelpiercing.


   
SvaraCitera

Jag har två hål i naveln. Jag gjorde dom samtidigt. Den första kändes inte alls men den andra kändes lite. Men det var ingen sån smärta att man inte klarar av den!
Tungan känns inte alls lika mycket, man brukar säga att det är det stället som känns minst. Men det är ju från person till person. Ögonen rinner som tusan dock haha så använda in mascara på underfransarna[wink][crazy] Men det här med att det gör ont och så, asså det är väll klart att det känns, det gör inte direkt ont men man gör faktiskt hål i kroppen och det gör ju ont ^^ Sen HUR ont det gör beror på sin egen smärtgräns.


   
SvaraCitera

Har piercing i naveln. Tyckte det gjorde galet ont sekunden jag tog den men efteråt kändes den ärligt ingenting. Inte när man tvättade den, inte när man låg på mage, ingenting.


   
SvaraCitera

Men du, smärtan e värld det, det blir juh så jävla snyggt efterråt... Inte för att jag har tagit men men, mina kompisar säger att det inte känns om du tar med pistol i naveln, prova de [smile]


   
SvaraCitera

noteasy:

bedövning

hahahahaha då kan det likagärna va

om du är nervös och spänner dig så kommer det göra ont, slappna av och det går som en dans


   
SvaraCitera

Image


   
SvaraCitera