Aviseringar
Rensa alla

Piercing i underläppen för högt upp?


Ämnesstartare

Tja . Satte en Piercing i underläppen igår. Idag fastnade den i tänderna i underläppen när jag åt så började fundera på om den kanske satt för högt upp. När jag har munnen stängd som vanligt sitter plattan på insidan mot tänderna inte tandköttet och som sagt ibland när jag tuggar fastnar plattan i tänderna. Jag har dock en längre stång i just nu för läkning etc. Jag undrar om era sitter mot tänder eller tandkött och om ni fastnade med den i tänderna under tiden ni hade den längre stången?

Och yes gjorde det själv.


   
Citera
Ämnesetiketter

Du har satt den fel i alla fall [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Okej. Och hur är du säker på det? Jag menar vissa säger att den sitter rätt och vissa säger att den sitter för långt upp.


   
SvaraCitera

Pics.


   
SvaraCitera

Duktigt! [bigsmile]


   
SvaraCitera

DanielSv:

gjorde det själv.

Macktorsken:

Du har satt den fel

stereo total:

Pics.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

I början fastnade min stav i tänderna när jag åt av den anledningen att staven var för lång, och jag har min piercing ganska högt upp. Plattan ska vara mot insidan av läppen och inte tänder/tandkött, men eftersom att du har läkstav så kan den sitta mer åt tänder/tandkött. Sen händer det ju att plattan slår emot tänderna ibland, och om man bytt från tex hästsko till stav så kan plattan sitta mer åt tänderna/tandkött för att det tar ett tag för plattan att "sjunka in" i läppen.


   
SvaraCitera