Aviseringar
Rensa alla

Piercing; Placeringar


saju
 saju

Jag hade ovanpå handleden [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

saju:

Jag hade ovanpå handleden

NICE!!! faan va nice asså
de e int många som har de va?
vill ha i skinnet mellan tummen o pekfingret men har hört att de e så jävla svårläkt... men vet inte säkert då...

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

saju:

Jag hade ovanpå handleden

när tog du bort den?


   
SvaraCitera
saju
 saju

jaja den va fett gullig [bigsmile] nej jag är den enda jag har sett med sån piercing... det var ett tag sen typ 2månader sen jag tog bort den.. men jag var tvungen eftersom staven var alldeles för kort så huden mellan kulorna blev upphöjd jättemycket. men jag ska snart göra om den, så fort jag har hittat en stav som passar [crazy]


   
SvaraCitera

Intimpiercingar då?


   
SvaraCitera

Psykospektra:

Nej!!

Om du vill ha ett råd från mig så pierca dig inte. Jag tycker det är ytterst avtändande och obehagligt ohygieniskt.

vad är det som är ohygiensikt med det??[surprised] bara man håller dom rena så är det lika rent som att inte ha några alls!!


   
SvaraCitera

Jillie Kaaret:

Smiley/Scrumper
En piercing gjord i strängen under överläppen.

Toungeweb
En piercing som sitter i strängen under tungan. Kan göras med stav eller med ring.

Är det möjligt att göra en piercing i strängen under underläppen också?[smile]

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Det var inget, Såg att det gick och hette Frowny nu.


   
SvaraCitera

Jag har gjort i Tragus, kostade 120:- Skitnöjd!

rhyryry.JPG


   
SvaraCitera

va fan. palla läsa allt.[tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hade en Toungeweb förut. saknar den 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jillie Kaaret:

Uvulvapiercing/Gomsegelpiercing

ingen bild på deT ?^^


   
SvaraCitera

Den enda intimpiercingen jag tycker är snygg, Christina piercing:

Image

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Haha, oops. Bilden var rätt stor. Jaja.


   
SvaraCitera

uppenbar:

Haha, oops. Bilden var rätt stor. Jaja.

haha,först fick jag bara bilden och ba:vafaaaan är dedär? O_o sen insåg jag[blush][rolleyes]finns många fina intimpiercingar,jag vill ha 3 st,men jag gillar inte tanken på att nån ska köra nålar i min fitta.[n]


   
SvaraCitera

Tözen:

inns många fina intimpiercingar,jag vill ha 3 st

Vilka vill du ha?

Alltså, jag blev faktiskt nästan sugen på en Christina men de ska tydligen vara svårläkta och kan stötas ut ganska lätt ...


   
SvaraCitera

uppenbar:

Vilka vill du ha?

en stav i klitoriskappan och två ringar en bit ifrån varandra på ena yttre blygdläppen[love]
christina?? den du visa?den va fin[smile]


   
SvaraCitera

Tözen:

en stav i klitoriskappan och två ringar en bit ifrån varandra på ena yttre blygdläppen[love]
christina?? den du visa?den va fin[smile]

Coolt! Innan var jag emot intimpiercingar men det är faktiskt ganska fint.


   
SvaraCitera