Aviseringar
Rensa alla

piercing upp till var och en elr....


Ämnesstartare

Piercing.... Upp till var och om den vill ha det ?,
Eller ska dom som passar i det ''Ha det'' ? ,
(Eller inte alls ha piercing ?)


   
Citera

Problemet är ju att många inte har förstånd eller smak till att fatta att en Monroe är skitful.


   
SvaraCitera
Hando

Jandersson:

Upp till var och om den vill ha det


   
SvaraCitera

Vissa percingar passar på vissa personen osv...


   
SvaraCitera

[tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

Monroe

e det en sån osmaklig sak på överläppen?


   
SvaraCitera

[confused][confused]


   
SvaraCitera

ms_A:

e det en sån osmaklig sak på överläppen?

Precis!
Så fula och missplacerade och och... Man vill bara slita bort dem från jordens yta! >.<


   
SvaraCitera

Nej, självklart är det upp till andra att bestämma vad folk ska ha/inte ha. [tired]


   
SvaraCitera

seriöst [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

Precis!
Så fula och missplacerade och och... Man vill bara slita bort dem från jordens yta! >.<

Nja.. det man vill göra e väl o förkorta pinnen/staven eftersom de alltid e för långa o sticker ut 1 cm från läppen?


   
SvaraCitera

Jandersson:

Upp till var och om den vill ha det

[y]

Förstår inte hur det annars ska gå till. Ska man få genomgå någon slags bedömning som avgör om man passar i den piercing man vill ha eller inte?

Smaken skiljer sig från person till person och det får man acceptera helt enkelt.


   
SvaraCitera
Jeay_L

Är väl upp till var och en! Sen synliga piercingar är kanske inte lämpat på vissa arbetsplatser av säkerhetsskäl!

Däremot tycker jag det är fel att vissa arbetsgivare inte anställer folk bara för att DOM inte tycker om piercingar även om det inte har någon betydelse för personens egen säkerhet.

Ser ärligt hellre folk med piercingar som jobbar på Max/Frasses random hamburgerresturang, än t.ex. dreads [cute]


   
SvaraCitera

Myksa:

Problemet är ju att många inte har förstånd eller smak till att fatta att en Monroe är skitful.

Du har bara inte sett en på rätt brud.


   
SvaraCitera

Kindpiercingar, septum och sån uppe på näsryggen är riktigt, riktigt, riktigt skabbigt. Jag har skapat min egen smakkomitté och har nu bannlyst dylika piercingar.


   
SvaraCitera