Aviseringar
Rensa alla

piercing upp till var och en elr....


Tycker man ska få göra ett facebooktest hos piercaren där man kan se hur lämpad man är för piercing.


   
SvaraCitera

oggelgoggel:

Tycker man ska få göra ett facebooktest hos piercaren där man kan se hur lämpad man är för piercing.

Du är klockren.


   
SvaraCitera

emery:

Du är klockren.

[cute]


   
SvaraCitera

ms_A:

Nja.. det man vill göra e väl o förkorta pinnen/staven eftersom de alltid e för långa o sticker ut 1 cm från läppen?

Då är vi inte på riktigt samma nivå. Jag tycker det är skitfult även om det bara är en liten plupp.

emery:

Du har bara inte sett en på rätt brud.

En silvrig plupp på sidan av överläppen. Hur fan kan det vara snyggt?
Och jag har sett många tjejer med sådan - är jäkligt nyfiken på en tjej som är snygg med en sådan ser ut.
Jag säger bara - [no-no].


   
SvaraCitera

Ingen passar i piercing


   
SvaraCitera

den du tycker passar i piercingar, kan lika gärna någon annan tycka det ser skit fult ut på. det finns ingen speciell mall på vilka som passar i piercingar och vilka som inte gör det .

vill du ha det, så kör på det! inget mer än så.


   
SvaraCitera

Tycker det är upp till mig att bestämma om andra skall få ha det faktiskt.


   
SvaraCitera

Ingen får ha det.

Gud gillar det inte[no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lille_Marx:

Gud gillar det inte

Så länge man inte ser ut som Todd Bentley så gillar gud en xD

Min morsa gillar inte pieringar så hon gillar inte att jag har piercingar men jag vet många som tycker mina pieringar är snygga så smaken är som baken antar jag [cute]


   
SvaraCitera

Upp till var och en. Men det är ju finast om man passar i det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jandersson:

Upp till var och om den vill ha det ?

Självklart, vad annars?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ALLT är upp till VAR och EN, sluta posta dessa FULA trådar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ungdomar.se är den mest patetiska sidan , Fyfan.


   
SvaraCitera

karaoke:

Ungdomar.se är den mest patetiska sidan , Fyfan.

Hur känns det att vara en del av den? [wink]

För övrigt gläder det mig att det finns människor som liksom jag ogillar piercings. Alla verkar tycka att det är snyggt med till exempel monroe nuförtiden. Tycker det är fruktansvärt fult. Piercings i ansiktet går för mig alltid bort.


   
SvaraCitera

creepy:

Men det är ju finast om man passar i det.

jaså [rolleyes]

Jag tycker att typ vissa piercings kan vara fina. Däremot de som piercar bara för att vara tonårsrebelliska och för att det är tüfft och far att "alla gör det", som DESSUTOM valt en ful piercings är jag ju inte så fascinerad av.

Men ändå, varför ska jag bry mig om vad andra väljer att göra med sitt utseende, om de inte uppriktigt ber om min åsikt? [tard]


   
SvaraCitera