Aviseringar
Rensa alla

Piercingar


Ämnesstartare

var skulle alla vilja ha en piercing om dom va tvungna att ha en???? Ska själv ta i naveln Mycket glad Vet nån om de gör mkt ont?? Shockerad


   
Citera
Ämnesetiketter

Har haft piercing i brösten, tungan och medusa, men plockat ur pga palla 

o de är väl klart att de gör ont 


   
SvaraCitera

Naveln gör inte speciellt ont, vad jag kan minnas. Det enda jag minns som jobbigt var nervositeten innan.


   
SvaraCitera
shelly

Nej det gör inte jätte ont Glad


   
SvaraCitera

Jag vill ha en till piercing i läppen.

 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

shelly:
Nej det gör inte jätte ont Glad

Skönt Tumme upp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:
Naveln gör inte speciellt ont, vad jag kan minnas. Det enda jag minns som jobbigt var nervositeten innan.

Gud sån tur Mycket glad


   
SvaraCitera

Vill ha en liten i näsan om jag inte får välja fler i öronen.


   
SvaraCitera

Vill nog sätta tillbaka en vänster i näsvinge. Har haft i höger också vill jag minnas. Dock ej samtidigt.


   
SvaraCitera

har sammanlagt fem hål i örsnibbarna atm men använder endast två.

vet att ni ville veta.


   
SvaraCitera

Får väl svara naveln där jag redan har ett hål. Funderar på tungan men är osäker. Blir en i läppen sedan!!


   
SvaraCitera

citybird:
Får väl svara naveln där jag redan har ett hål. Funderar på tungan men är osäker. Blir en i läppen sedan!!

har tagit hål i näsan (ovanpå näsan) och naveln. Funderar också på att ta i tungan men läppen är jag helt säker på Glatt skålande


   
SvaraCitera

FruLiten:
Har haft piercing i brösten, tungan och medusa, men plockat ur pga palla 

o de är väl klart att de gör ont 

det är inte "det är väl klart att det gör ont" det är upp till var o en hur man känner jag kände knappt något när jag tog i naveln!


   
SvaraCitera

Dinbrud:

det är inte "det är väl klart att det gör ont" det är upp till var o en hur man känner jag kände knappt något när jag tog i naveln!

Klart de känns o få en kanyl genom huden Galen


   
SvaraCitera

FruLiten:

Klart de känns o få en kanyl genom huden Galen

helt seriöst, nej jag kände inget, kanske ett litet stick men mer än så var det inte


   
SvaraCitera