Aviseringar
Rensa alla

Pigmentfläckar


Ämnesstartare

Har några pigmentfläckar på ansiktet,skulle gärna vilja få bort dom. Borde jag gå till vårdcentralen eller en hudklinik?


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

min syrra tog bort med speciell laser och tror hon gick till någon sorts läkare innan tror jag 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Axelinaaas:
min syrra tog bort med speciell laser och tror hon gick till någon sorts läkare innan tror jag 

Laser behandling säkert. Hur gammal var din syster då? Hon gick nog till en klinik.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hon var 16 tror jag, ingen aning. Dock hade hon en så stor att det blev en väldigt stort ärr men om den inte är stor syns det nog inte så mycket. Så vitt jag vet är det säkert. Googla vett ja


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ingen annan som lever?


   
SvaraCitera
:-))
 :-))

Har pigentfläckar främst på armar och lår sen har ja även en hel del fräknar i ansiktet men själv trivs jag as bra med de, höjer mitt självförtroende en hel del:)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

:-)):
Har pigentfläckar främst på armar och lår sen har ja även en hel del fräknar i ansiktet men själv trivs jag as bra med de, höjer mitt självförtroende en hel del:)

Skönt att du trivs med det. Mina tar över ansiktet snart,inte heller så kul när man inte haft dom innan.


   
SvaraCitera
:-))
 :-))

 

H.ODST:

Skönt att du trivs med det. Mina tar över ansiktet snart,inte heller så kul när man inte haft dom innan.

Vad trist:( många gånger får man helt enkelt bara lära sig älska sig själv och sitt utseende, tycker inte du ska lasra bort det du får tänka att det gör dig unik:) 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

:-)):
 

Vad trist:( många gånger får man helt enkelt bara lära sig älska sig själv och sitt utseende, tycker inte du ska lasra bort det du får tänka att det gör dig unik:) 

Har haft dom i ca 1 år, fortfarande ganska jobbigt. Dom bleknar ju ändå med tiden varför inte hjälpa dom att blekna fortare 🙂 Nä det gör dom mig inte 😉


   
SvaraCitera