Aviseringar
Rensa alla

Piller som försenar mens + Sex


Ämnesstartare

oliviaa:

Eh, kom på att jag läste fel, jag skjuter upp dem med p-piller. Skaffa sådana så blir allt frid och fröjd.

Okay, blir väl att göra det då! Är bara rädd för alla biverkningar osv [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oliviaa:

Jag skjuter typ upp mensen varje månad.

Men lol, vad blir det för skillnad då? xD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oliviaa:

Det har aldrig hänt mig och jag har gjort det i typ 3 år. Sen står det ingenting sådant på mitt paket, och jag har läst noggrant. Sen skjuter jag ju oftast bara upp mensen en vecka varje månad, det är inte så att jag skiter i den totalt.

Jaha, haha ja fatta det som att du sköt upp mensen jämnt! [wink] För det ska man ju inte göra vet jag.. Nej en vecka i månaden eller ngt sånt är ju ingen fara de vet ja fler som gör men ja trodde du mena vid varje mens, haha.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Använd kådis för att va på den säkra sidan om du ska skjuta upp mensen för att kunna ha sex. Annars så har jag hört att sex ska lindra mensvärken. SÅ det kan vara bra att passa på att ha mensen då man kan ha sex, om man tycker om klet sex 🙂


   
SvaraCitera

Daimchoklad:

Vad kostar dom och vart köper man dom?

jag tror bestämt att de är receptbelagda


   
SvaraCitera

Daimchoklad:

Okay, blir väl att göra det då! Är bara rädd för alla biverkningar osv [sad]

Jag har inte fått några biverkningar alls av mina. Så det händer ju inte alla precis. [smile]

Tickstart:

Men lol, vad blir det för skillnad då? xD

Ja, man får mens var femte vecka istället för var fjärde? [zzz]

MindrasMamma:

Jaha, haha ja fatta det som att du sköt upp mensen jämnt! [wink] För det ska man ju inte göra vet jag.. Nej en vecka i månaden eller ngt sånt är ju ingen fara de vet ja fler som gör men ja trodde du mena vid varje mens, haha.

Nejnej, en vecka extra varje månad bara typ. ^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera