Aviseringar
Rensa alla

Pinsam fråga till er killar


Ämnesstartare

Tänker ni mycket på hur tjejens kropp ser ut under sex? Eller är man då inne i det att man inte reflekterar över sånt?


   
Citera
Turbo

Vi kan väl testa


   
SvaraCitera

Turbo:
Vi kan väl testa

...


   
SvaraCitera

Turbo:
Vi kan väl testa

1+ Mycket gladMycket gladMycket glad


   
SvaraCitera

OnT: Skulle säga att killar i regel brukar tänka en del på det, ja. 


   
SvaraCitera

killar tänker nog typ lika mke på tjejers kroppar, som tjejer tänker på killars kroppar.
men tror nog ffr killar tänker liite mer på de, då dem är i positioner där de.. ser mer?
 då jag har sex blundar jag inte(alltid).. men typ.. njuter och tittar på det som ögat råkar falla på Rullar ögonen 


   
SvaraCitera

ShowMeBae:
killar tänker nog typ lika mke på tjejers kroppar, som tjejer tänker på killars kroppar.     

Så är det nog för det mesta, annat är skitsnack Mycket glad
Men även sett ur detta sammanhang skulle jag gissa på att det är så.

Turbo:
Vi kan väl testa

Mycket glad
Lol


   
SvaraCitera

Eftersom jag inte knullar med stängda ögon så blir väl svaret JA!

För övrigt är det ju inte bara den sexuella njutningen kuken får av en skön trång fitta utan minst lika mycket av vad ögat/hjärnan uppfattar som sexuellt upphetsande. 


   
SvaraCitera

En snygg och sexig tjejkropp är väl knappast något negativt. 


   
SvaraCitera

ShowMeBae:
killar tänker nog typ lika mke på tjejers kroppar, som tjejer tänker på killars kroppar.

Källor?


   
SvaraCitera

Ligger man med någon så tänder man ju på hen så försök att inte tänka så. Han oroar sig nog för vad du ska anse om hans kropp också.


   
SvaraCitera

vonKissekatt: Ligger man med någon så tänder man ju på hen så försök att inte tänka så. Han oroar sig nog för vad du ska anse om hans kropp också.

+1


   
SvaraCitera

Patriarkatet:

Källor?

personliga erfarenheter 


   
SvaraCitera

ShowMeBae:

personliga erfarenheter 

Bajs>Personliga erfarenheter


   
SvaraCitera