Aviseringar
Rensa alla

Pinsam konstig dröm


Jag har ju drömt att passaro har våldtagit mig! Ett flertal gånger dessutom.. Det är värre.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ööörkarn:

Jag har ju drömt att passaro har våldtagit mig! Ett flertal gånger dessutom.. Det är värre.

ouch[crazy]


   
SvaraCitera

Musicfan12:

ouch[crazy]

Minst sagt. [sad] Han hemsöker mitt undermedvetna den lille jäveln.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ööörkarn:

Minst sagt. Han hemsöker mitt undermedvetna den lille jäveln.

i feel sorry[sad]


   
SvaraCitera

Musicfan12:

i feel sorry[sad]

Det borde du göra... [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ööörkarn:

Det borde du göra...

brukar meditera när jag känner mig rädd, och ett tips är att ifall du mediterar så kan man vilja snegla väldigt mycket över axeln men ifall du låter bli så släpper du rädslorna bättre[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har drömt att jag har knullat och kissat på min syster. Det betyder inte att jag vill göra det.


   
SvaraCitera

Tror nt att dt e så konstigt...
Jag har också haft en konstig dröm en gång....
Asså jag drömde att jag hade sex med en kille i min skola, jag känner honom knappt och jag har aldrig haft sex heller så den drömmen var sjuk... [blush]


   
SvaraCitera

Musicfan12:

brukar meditera när jag känner mig rädd, och ett tips är att ifall du mediterar så kan man vilja snegla väldigt mycket över axeln men ifall du låter bli så släpper du rädslorna bättre[y]

Jag mediterar aldrig. Det är drygt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BahGillaMej:

Tror nt att dt e så konstigt...
Jag har också haft en konstig dröm en gång....
Asså jag drömde att jag hade sex med en kille i min skola, jag känner honom knappt och jag har aldrig haft sex heller så den drömmen var sjuk...

har hänt mig ett antal gånger med[blush]


   
SvaraCitera

Jag har haft drömmar om att ha sex med killar samt att jag blivit våldtagen... börjar fundera på om jag är bi :O


   
SvaraCitera