Aviseringar
Rensa alla

Pinsam tatuering?


Ämnesstartare

Om man har en sån, går den å ta bort? [confused] isåfall vart går man?? [confused]


   
Citera
Ämnesetiketter
Jeay_L

Tatueringar går väl typ att ta bort med laser men de kan tydligen bli jätttefult eller nått..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

om den är hemmgjord försvinner den med åren, är den ''riktigt''
gjord så kan man ta bort med laser eller så skär du bort skiten med
kvin.


   
SvaraCitera

TurKesoX:

går den å ta bort?

Det beror på vart den sitter, om det sitter på armen så kan det bli en ful vit fläck efteråt har jag hört. Antar att lasern antagligen dödar färgpigmenten i huden


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Förr i tiden skar man ju bort skiten som mmusic säger eller så hyvlade dom bort det har jag hört.
btw det fick mig att tänka på två skinheads jag såg på stan alldeless nyss, ena var tatuerad över halva ansiktet men den andra hade ett spader i pannan. [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jeay_L:

Tatueringar går väl typ att ta bort med laser men de kan tydligen bli jätttefult eller nått..

Säker? [confused]

mmusic:

om den är hemmgjord försvinner den med åren, är den ''riktigt''
gjord så kan man ta bort med laser eller så skär du bort skiten med
kvin.

Riktig tyvärr [shake]

galenolga:

Det beror på vart den sitter, om det sitter på armen så kan det bli en ful vit fläck efteråt har jag hört. Antar att lasern antagligen dödar färgpigmenten i huden

Bakhuvudet tyvärr [n] Så jag kan inte ha kort hår just nu om man säger så [blush] men det låter inte bra [shake]

Cruento:

Förr i tiden skar man ju bort skiten som mmusic säger eller så hyvlade dom bort det har jag hört.
btw det fick mig att tänka på två skinheads jag såg på stan alldeless nyss, ena var tatuerad över halva ansiktet men den andra hade ett spader i pannan.

Låter som att det borde göra riktigt ont att ta bort den då [shake]


   
SvaraCitera
smisk

Hur ser den ut? [wink]


   
SvaraCitera
Jeay_L

TurKesoX:

Säker

De sägs så iallafall, anledningen till att jag inte vill tatuera mig är att jag är så impulsiv så jag skulle impulsgöra den å sen ångra mig efter ett tag


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

smisk:

Hur ser den ut?

Ähm det e som sagt en riktigt pinsam sak , skulle vara skämmigt och skriva vad det är [blush] [blush] [blush]

Jeay_L:

De sägs så iallafall, anledningen till att jag inte vill tatuera mig är att jag är så impulsiv så jag skulle impulsgöra den å sen ångra mig efter ett tag

Önskar att jag var så innan jag gjorde den [cry] [cry] [cry] Låter som du gör helt rätt iallafall [y]


   
SvaraCitera
smisk

TurKesoX:

Ähm det e som sagt en riktigt pinsam sak , skulle vara skämmigt och skriva vad det är [blush] [blush] [blush]

För vi på internet bryr oss.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

TurKesoX:

Riktig tyvärr

laser äre som gäller då. om du inte vill skära bort med kniv
och få fula ärr.

ladda upp bild på tatueringen 😀
den kanske inte är så himmla pinsam endå.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

eh man tar inte tatueringen från början...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

laser


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tror inte man kan göra laserbahandling på huvudet? Eller kan man det? Men du kan du inte bara låta håret växa ut så man inte ser den? Och för guds skull säg hur den ser ut!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BornToBeME:

Tror inte man kan

vrf citerar du mej har ja skrivit nåt ??


   
SvaraCitera