Aviseringar
Rensa alla

Pinsam tatuering?


Ämnesstartare

Fabbe:

vrf citerar du mej har ja skrivit nåt ??

´sry. datorn e cp så den gör så lite ibalnd.


   
SvaraCitera

TurKesoX:

Ähm det e som sagt en riktigt pinsam sak , skulle vara skämmigt och skriva vad det är

jävla fegis


   
SvaraCitera

Du är tillbaka! [bigsmile] Berätta vad det är nu!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mmusic:

laser äre som gäller då. om du inte vill skära bort med kniv
och få fula ärr.

Testat själv? Kom inte med dumma förslag som att skära sig själv för att få bort en tatuering annars. -_-


   
SvaraCitera

TurKesoX:

Om man har en sån, går den å ta bort?

Ja.

TurKesoX:

skulle vara skämmigt och skriva vad det är

Jag har "kuk" på ryska tatuerat på benet, tror det var KSENIA här på um som har samma tatuerat på handleden.

Vi skäms inte, så det borde inte du heller göra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sculptura:

Testat själv? Kom inte med dumma förslag som att skära sig själv för att få bort en tatuering annars. -_-

ja, jag har skärt bort en humla som jag inte vela ha.


   
SvaraCitera

jag har nog värre.


   
SvaraCitera

dessa ungdjävlar....

men men, är du tillräckligt gammal ska du gå till en tattuerare och fråga. men det finns 2 välbeprövade metoder som används mest nu. den ena är som tidigare nämts laser, en lagom stor tattuering kommer kosta ca 20-40k att ta bort. ett billigare alternativ är att tatuera hela området gaddningen sitter på utan bläck och sen använda syra under korta sessioner i den uppluckrade huden, brukar ta ca 10 sittningar. båda gör ungefär lika ont.

Tattoos are for life.


   
SvaraCitera

Går det inte tatuera över? Måste väl både vara billigare och mindre smärtsamt än att ta bort med laser.
Fast det kanske inte går med placering/storleken..jaja ^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

TurKesoX:

Säker? [confused]

Ja det blir oftast inte så vackra ärr.


   
SvaraCitera

mmusic:

om den är hemmgjord försvinner den med åren, är den ''riktigt''
gjord så kan man ta bort med laser eller så skär du bort skiten med
kvin.

En hemmagjort tatuering är också en riktig tatuering. Om man får för sig att ta bort en gadd me kniv så kan man juh likaväl ha kvar den, hellre en ful gadd än ett fett ärr på skallen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skinhead:

En hemmagjort tatuering är också en riktig tatuering

beror på vad du fyller i med och hur djupt du skär.
en av mina hemmagjorda försvann.


   
SvaraCitera

mmusic:

beror på vad du fyller i med och hur djupt du skär.
en av mina hemmagjorda försvann.

Om du kör på händerna, fingrarna eller nått annat ställe som slits väldigt mycket så får man juh fylla i då och då.
Ifall du körde nånstans där de inte slits så möe och de försvann så va de en brutalt dålig tatuerare


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skinhead:

Om du kör på händerna, fingrarna eller nått annat ställe som slits väldigt mycket så får man juh fylla i då och då.
Ifall du körde nånstans där de inte slits så möe och de försvann så va de en brutalt dålig tatuerare

jag gjorde på mitt fuck u finger. och jag har fobi för att ha händerna utanför ärmarna på jackor/tröjor så den lär väll ha slits bort?


   
SvaraCitera

mmusic:

jag gjorde på mitt fuck u finger. och jag har fobi för att ha händerna utanför ärmarna på jackor/tröjor så den lär väll ha slits bort?

Surt att hela du försvann


   
SvaraCitera