Aviseringar
Rensa alla

Pinsamaste som hänt er?


En sommarnatt för några år sedan så träffade jag en trevlig och söt tjej av en slump inne i stan. Vi hade både varit på olika tillställningar där det hade förtärts alkoholhaltiga drycker men jag minns inte exakt hur vi började prata, men det gjorde vi iallafall. Vi fick connection, pratade lite och hade helt enkelt roligt. Jag kände att det fanns något speciellt mellan oss. Från ett fönster där troligtvis en hemmafest pågick hördes musik och jag fick för mig att dansa lite på skoj bara för att visa vilken charmig person jag var. Jag hoppade omkring och studsade lite till musiken. Hon följde med. Men plötsligt mitt i allt studsande kände jag hur de blandade dryckerna i magen, som jag inte var allt för van med, började leva sitt egna liv. De ville ut och det ville det snabbt. Helt plötsligt spydde jag okontrollerat och kraftfullt.  Lyckligtvis var hon på avstånd från mig men katastrofen var redan fullbordad. Jag var fånig och äcklig som spydde. Eftersom jag inte visste vad jag skulle säga och eftersom stämningen redan var tämligen död fick jag panik. Jag började springa. Bort från henne och musiken. Hon kan ha ropat något efter mig men jag vände mig inte om. Hoppade på en vagn och såg henne aldrig mer igen. Pinsamt och sorgligt. Ledsen


   
SvaraCitera

schim:

Är du med i spaly Förvånad

Nä, hade det varit mitt egna hade det inte varit så farligt. 


   
SvaraCitera

NiklasW: Eftersom jag inte visste vad jag skulle säga och eftersom stämningen redan var tämligen död fick jag panik. Jag började springa. Bort från henne och musiken. Hon kan ha ropat något efter mig men jag vände mig inte om. Hoppade på en vagn och såg henne aldrig mer igen. Pinsamt och sorgligt. Ledsen

Hjärta


   
SvaraCitera

rotorblad:

Nä, hade det varit mitt egna hade det inte varit så farligt.  

😀


   
SvaraCitera

NiklasW:
En sommarnatt för några år sedan så träffade jag en trevlig och söt tjej av en slump inne i stan. Vi hade både varit på olika tillställningar där det hade förtärts alkoholhaltiga drycker men jag minns inte exakt hur vi började prata, men det gjorde vi iallafall. Vi fick connection, pratade lite och hade helt enkelt roligt. Jag kände att det fanns något speciellt mellan oss. Från ett fönster där troligtvis en hemmafest pågick hördes musik och jag fick för mig att dansa lite på skoj bara för att visa vilken charmig person jag var. Jag hoppade omkring och studsade lite till musiken. Hon följde med. Men plötsligt mitt i allt studsande kände jag hur de blandade dryckerna i magen, som jag inte var allt för van med, började leva sitt egna liv. De ville ut och det ville det snabbt. Helt plötsligt spydde jag okontrollerat och kraftfullt.  Lyckligtvis var hon på avstånd från mig men katastrofen var redan fullbordad. Jag var fånig och äcklig som spydde. Eftersom jag inte visste vad jag skulle säga och eftersom stämningen redan var tämligen död fick jag panik. Jag började springa. Bort från henne och musiken. Hon kan ha ropat något efter mig men jag vände mig inte om. Hoppade på en vagn och såg henne aldrig mer igen. Pinsamt och sorgligt. Ledsen

Ledsen


   
SvaraCitera

Har även dödat en tjejs hamster en gång. Det var också pinsamt.


   
SvaraCitera

NiklasW:
Har även dödat en tjejs hamster en gång. Det var också pinsamt.

Shockerad


   
SvaraCitera

rotorblad:

Shockerad

Skyller på att jag var 12. 


   
SvaraCitera

NiklasW:

Skyller på att jag var 12. 

Du brukar kalla mig för 12.

Det är ingen ursäkt. 


   
SvaraCitera

NiklasW:

Skyller på att jag var 12. 

De flesta har faktiskt utvecklat empati i den åldern. :/


   
SvaraCitera

rotorblad:

Du brukar kalla mig för 12.

Det är ingen ursäkt. 

Proteus:

De flesta har faktiskt utvecklat empati i den åldern. :/

Meh, ni tror väl inte att det var med mening! Ledsen


   
SvaraCitera

NiklasW:
Meh, ni tror väl inte att det var med mening! Ledsen 

Man vet aldrig med SD:are.


   
SvaraCitera

Proteus:

Man vet aldrig med SD:are.

Förvånad


   
SvaraCitera

NiklasW:
Meh, ni tror väl inte att det var med mening! Ledsen

Alltså...
En dagiskompis pappa avlivade en hamster genom att lägga den i en plastpåse och dunka den i väggen. Ingenting skulle förvåna mig. 


   
SvaraCitera

Proteus:

Man vet aldrig med SD:are.

This. 😀


   
SvaraCitera