Aviseringar
Rensa alla

Pinsamheter!


Ämnesstartare

Lägger den här tråden i klotter då jag är osäker på vart den annars skulle vara.

I alla fall! Dela med er av era pinsamheter som ni utsatts för under dagen! Själv vaknade jag för ca 10 minuter sen och har redan varit med om en.

Jag var nyss uppe i köket och gjorde gröt (som jag gör varje morgon). Värt att notera var att jag gick runt i enbart kalsonger. Förtillfället sätter jag på ett nikotinplåster varje morgon, men för att det ska fastna bra måste jag tvätta området först. Så jag ställde mig vid diskhon och började tvätta bröstet. Tittade ut genom fönstret bredvid mig och tänkte på hur pinigt det vore om någon såg mig. När jag tvättat klart och står och torkar mig (fortfarande vid fönstret) ser jag att en granne står vid sitt fönster. Hon såg mig nog. Hon är ca 65 bast. [cry]


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Med tanke på hur fumlig jag brukar vara när jag är trött (och även annars) är det bara en tidsfråga innan något beklagligt sker. Återkommer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag ramlade i en grusbacke førra veckan. Sjælvklart gick det några på min egen ålder bakom 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

spaceFlea:

Jag ramlade i en grusbacke førra veckan. Sjælvklart gick det några på min egen ålder bakom 🙁

[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gør skyltar på jobbet.
Då jag skulle ta ner några skyltar frånn en stor låda, fick jag på något sætt en skylt mitt på næsan. Gjorde skitont och det såg sækert hur dumt som helst ut.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kommer komma sent till första lektionen. [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gör massa pinsamma saker hela tiden, förtränger dom alltid dock[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hahahaa xsoiax [love]

hade hon "[tard]"-blicken? 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oktoberbarn:

hahahaa xsoiax [love]

hade hon "[tard]"-blicken? 😛

Ja, antingen den eller "[blush]". Såg inte så noggrant, gick bort från fönstret.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

en sommar ringde och väckte en kompis till mig och sa att jag gå till honom, var rätt tidigt och jag är alltid trött på morgonen så jag tänkte mig inte för utan gick till honom i pyjamas och tofflor, kanske tar mig 15 min att gå dit. jag märkte inget för han skrattade åt mig [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag började klockan 12:00 idag, men försov mig till 13:30... Rätt pinsamt, men försova sig är inte speicellt pinsamt...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

xsaosinx:

Hon såg mig nog. Hon är ca 65 bast. [cry]

Hahaha
Men tänk du kanske gjorde hennes dag. Hon blev nog lycklig över att få titta på lite lammkött. [wink]


   
SvaraCitera

Jag gör alltid bort mig, tycker jag. Men nu kommer jag inte på något pinsamt som hänt mig idag. Men det är mycket kvar av dagen så


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tror att jag flashade mig för min systers dude imorse pga var väldigt trött och glömde bort att jag sov utan tröja när han frågade om jag ville ha frukost.
Men äh, han är van efter sex månader i det här huset, så det känns bara lite pinsamt.


   
SvaraCitera

Luktade svett när Macktorsken kom på besök förut. [sad]


   
SvaraCitera