Aviseringar
Rensa alla

pinsamma vänner och familjemedlemar


Ämnesstartare

Vi har alla dem, vänner,släkt föräldrar, som är otroligt pinsamma. 

Detta är samlingstråden där man kan skriva pinsamma saker man själv gjort, eller som folk man känner gjort.

Är väll inte mer än rätt att jag börjar,,med ett Gold moment!

När jag var liten, typ tre, var jag med min Mamma och hennes bästa kompis på Ica. Jag började klaga på att jag verkligen var tvungen att gå på toa, mammas kompis sa till mig " du,jag måste Också gå på toa, men om jag klarar mig hem gör väll du det också, okej?" en Stund efter lyckas jag och mamma hitta en toa. Jag gör mina behov, och går sedan ut ställer mig och vrålar " Linn! Nu är toan ledig så nu kan du också gå och bajsa.." hon planerar fortfarande hämnd...


   
Citera
Ämnesstartare

dom snackar högt på stan om typ att zelda fick fel betyg, lite pinsamt men ok


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

min lillebror hävdar att minecraft är världens bästa spel pga den har mest spelare. med hans logik så är justin bieber världens bästa artist.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

asså pinsamt o pinsamt....skäms inte över mina vänner eller föräldrar. klart man kanske blivit "Trött" när mamma käbblar mot läraren under utvecklingssamtal men inget mer¿ 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

min lillebror o hans vänner skröt om hur tuffa dom var, så jag o 3 vänner kallade dom till rörsjösparken, vi hade en överaskning där, vi betala 5 kr till 2 killar som var i deras ålder för att skrämma bort dom. min lillebror o hans vänner flydde i panik direkt då dom 2 killarna närmade sig dom skrikande ljud.

var försvann deras tuffhet? hahahahahah,,


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sicce:
asså pinsamt o pinsamt....skäms inte över mina vänner eller föräldrar. klart man kanske blivit "Trött" när mamma käbblar mot läraren under utvecklingssamtal men inget mer¿ 

Är jag den enda som har föräldrar som springer omkring iförda endast en tidning i trädgården, eller helt plötsligt börjar sjunga i'm sexy and I know it, och dansa på stan? Fast det är bara mina pappor som gör det... Mammorna är mer normala..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enda jag tycker är skämmigt är 1 kusin som blev polisanmäld pga facerape en sossetjej ngt om att hitler var bäst.  i tyskland får man inte skämta om sånt

fattar dessutom inte ts pinsamma moment


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elise999:

Är jag den enda som har föräldrar som springer omkring iförda endast en tidning i trädgården, eller helt plötsligt börjar sjunga i'm sexy and I know it, och dansa på stan? Fast det är bara mina pappor som gör det... Mammorna är mer normala..

näää...mins e bara pinsamma innanför hemmets väggar thank god


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

min lillebror o hans vänner skröt om hur tuffa dom var, så jag o 3
vänner kallade dom till rörsjösparken, vi hade en överaskning där, vi
betala 5 kr till 2 killar som var i deras ålder för att skrämma bort
dom. min lillebror o hans vänner flydde i panik direkt då dom 2 killarna
närmade sig dom med skrikande ljud.


   
SvaraCitera
reben

palla skämmas över dom det kan väl dom göra sj ? onödigt om man e två om d


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

förstår inte ts pinsam moment

har ibland kusiniga kusiner, enget mer


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

min far e riktigt pinsam. han brukar skrika svartskalle på stan till folk. det roliga är att han själv är brun.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sicce:

näää...mins e bara pinsamma innanför hemmets väggar thank god

Mina med oftast... Fast lika ofta utanför hemmets väggar


   
SvaraCitera
mynona

Mamma är aldrig pinsam. Far dock ignorerar sin omgivning på ett sätt som egentligen kunde anses pinsamt ibland


   
SvaraCitera
PMR
 PMR

Jadu.. var ska man börja..?


   
SvaraCitera