Aviseringar
Rensa alla

Pinsamt att gymma som smal


Ämnesstartare

Har precis börjat gymma och jag tycker att det är jävligt pinsamt för att alla är så jävla stora sen är jag som en pinne. Man skämms ju...

Hur känner/Kände ni när gick till gymmet första gången?


   
Citera

Borde inte vara så pinsamt. Då är det ju tydligt att du är där för att bli mindre smal medan alla andra gymmar för att kompensera sina små penisar. [smile]


   
SvaraCitera

Man måste ju börja någonstans. Jag började gymma vid 19 års ålder, är fortfarande ganska smal i förhållande till andra på grund av min extremt höga ämnesomsättning.


   
SvaraCitera

var glad att du inte är en såndär 170cm turk som tror han kan kompensera sin längd med att vara biff; konsekvensen är att man som bred ser ännu kortare ut [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Funderar på att köpa

Bänkpress och Hantlar, så man kan träna överkroppen hemma.. Sen när man blivit lite större och kan lyfta tyngre så kan man ju börja gå till gymmet.


   
SvaraCitera

Brukar skratta åt såna tills det kommer nån och skrattar åt mej [sad]


   
SvaraCitera

Tickstart:

Brukar skratta åt såna tills det kommer nån och skrattar åt mej

sj är man biff o har inga såna problem [cool]


   
SvaraCitera

Jag kände likadant. Men grejen är att de där biffiga snubbarna är så inne sitt att de faktiskt rent av struntar att du ser ut som en liten sticka mot dom.


   
SvaraCitera

Dom flesta kände nog likadant i början och är det någon som pekar och skrattar så har han bara fortfarande lika jävla dålig självkänsla som när han själv var en räka.

Att folk kollar på dig när du tränar ska du inte övertolka. Folk glor på varandra för det är trist att glo in i en vägg, man kan se vilka övningar andra tränar, man kan va fascinerad över andras fysik osv.

Jag tycker iaf det var jävligt jobbigt i början. Men jag gick dit med mina polare först. Sedan när dom började banga så gick jag dit själv och tyckte det var asjobbigt. Man känner sig vilsen och klen som fan.


   
SvaraCitera

Gymmar inte. Tycker det är onödigt.


   
SvaraCitera

Jag gick på gym två månader förra sommaren och ska börja där snart igen. De första gångerna kändes det lite konstigt men det försvinner helt, folk har olika fysik och om någon ser ner på en för det så är den en jävla tönt. [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hah, jo tack att vara tanig på gymmet är inte roligt. Men som tjej får man nog många blickar där oavsett smal eller inte. Jag har fått lite mer styrka i kroppen sen ett halvårsen, då jag gymmade första gången. Jag minns hur benig och liten jag såg ut. Numera ser det väl inte "stort" ut, men jag ser åtminstonde inte lika svag ut! Männen som är riktigt biff på gymmet bara motiverar mig att fortsätta. I'll outdo them all


   
SvaraCitera

Mm, det är inte alls kul. =/


   
SvaraCitera

På sätt och vis är det skoj med alla dömande blickar. Jag är väldigt stark för min smalhet (åtminstone i några övningar) och brukar lägga på lite extra bara för att kolla reaktionerna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ricochet:

Jag är väldigt stark för min smalhet (åtminstone i några övningar) och brukar lägga på lite extra bara för att kolla reaktionerna.

Samma här. Då brukar de där fördomsfulla blickarna snarare övergå i nån form av skam.


   
SvaraCitera