Aviseringar
Rensa alla

Pinsamt, pinsamt, pinsamt men Grymt busigt ^^


Ämnesstartare

Haha för en timma sen hade jag och min kille sex ^^ På en toalett inne i ett hus vi kallar för tt där även vårt band och en massa andra band repar 😀 Det som var svin mysigt..
Men så började det dånas utanför.. och vi hörde röster.. så de var typ 5 pers där ute.. Så vi blev klara efter en stund med lite stön och fnitter xD Så skulle vi bestämma hur vi ska gå ut xD Jag var som sagt knall rööd och han var också ganska röd och vi båda hade lite knullruffs. ^^
Ajja vi bestämde oss för att gå ut som vanligt.. å där står 5 killar.. som kanske är 1-2 år äldre än oss och stirrar på oss. jag skymmer ansiktet och börjar sen as garva. Min kille börjar också garva.. så vi springer upp till vår lokal och hör sedan hur dem ropar typ Woohoo! efter oss xD det var riktigt kul.. förutom att 2 av killarna är jätte bra vän med min storde bror xD så ja. Det var grymt kul. Måste bara få skriva av mig xD
pff. lol[love] <3 på det[bigcheers][love]


   
Citera

blogg?


   
SvaraCitera

Det är lugnt, cancern är på väg.


   
SvaraCitera

jag brukar vara där ibland [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tihi


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nejjag:

jag brukar vara där ibland

Haha lol xD men finns juh 3 olika toaletter att välja bland så var glad över att du inet vet xD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iosib:

blogg?

joo. men är aldrig inne på den xD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Alfen:

tihi

[blush]


   
SvaraCitera

tack för informationen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

tack för informationen

hihi förlåt[blush]


   
SvaraCitera

okej..


   
SvaraCitera

FAN GÖMMAN VA KOOL DU EEEÉ


   
SvaraCitera

Då vet vi.


   
SvaraCitera

PrickiigStrumpa:

Haha lol xD men finns juh 3 olika toaletter att välja bland så var glad över att du inet vet xD

är glad över det[crazy] men kommer ändå att tänka på det varje gång jag går in där nu [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ohYEA_:

FAN GÖMMAN VA KOOL DU EEEÉ

du är också söt[blush]


   
SvaraCitera