Aviseringar
Rensa alla

Piracetam?


Ämnesstartare

visste inte riktigt vad jag skulle posta dethär...

men om du inte vet var Piracetam är så är det en typ av nootropics aka smart drugs, som förbättrar hjärnans funktioner.

och jag undrar om Piracetam är narkotikaklassat och om det är lagligt att köpa in det inom EU?

TACK! [cool]


   
Citera

alla mediciner har biverkningar...


   
SvaraCitera

Vad jag kan se så är det receptbelagt. Tror det kan bli svårt att få tag på, men försök gärna!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

toshiba:

alla mediciner har biverkningar...

vad jag har läst så har den här förvånansvärt få biverkningar men det är från person till person.
inga allvarliga biverkningar...
har också läst att den vanligaste biverkningen är huvudvärk men har hört att om man tar kolin samtidigt som man tar Piracetam så ska det tydligen fixa huvudvärken!

dvärgkastarn:

Vad jag kan se så är det receptbelagt. Tror det kan bli svårt att få tag på, men försök gärna!

funderar på det när pengarna rullar in, men har inte hittat någon sida inom EU [sad]


   
SvaraCitera

Har beställt det via alphabrain.eu enda biverkningen jag märkt är huvudvärk när jag tar för hög dos och inte kör choline men annars så har det hjälpt mig oerhört mycket då jag har svårt att koncentrera mig i skolan. Känns som alla tankar är fokuserade på ett ställe och jag drömmer inte iväg och har motivation att plugga vilket jag tidigare saknade.


   
SvaraCitera