Aviseringar
Rensa alla

Pirates 4 trailer idag!!!!!!!!!


köttfärssås:

Ettan är riktigt bra.


   
SvaraCitera

Tack! Men ingen Orlando? Vad är en film utan honom? [sad](Nu kan det ju i och för sig finnas en anledning till att han inte är med, har ju inte sett trean så vad vet jag!)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tycker varken att trailern är bra eller dålig, men fan vad jag längtar efter att få se Ian McShane som Blackbeard. [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

El Guaje:

ingen Orlando?

[cry] visste att keira hade hoppat men orlando, vadfan. varför fortsätta producera.....varför ställer johnny depp upp? blä!

men det kanske blir nice ändå. få ge den en chans!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men har ni folk ingen koll!! verkar bara vara jag som har filmkoll här

och jag skulle ju lägga upp trailern!!!!!!! grrrr

aja men asså orlando och kiera är inte med för deras roller är klara, de har ingen mer handling. de bor väl tillsammans nånstans och har fått barn och så. det handlar ju om johnny depp nu som ska hitta ungdomenskälla tillsammans med barbosa och den nye piraten blackbeard eller vad han hette


   
SvaraCitera

patrick bateman:

verkar bara vara jag som har filmkoll här

det här är inte film, det är skräp.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jedi:

Tycker varken att trailern är bra eller dålig, men fan vad jag längtar efter att få se Ian McShane som Blackbeard.

yes! en vettig människa. håller helt med

dock suger juve, sorry [blush]


   
SvaraCitera

helutuhle:

[cry] visste att keira hade hoppat men orlando, vadfan.

Ska vi starta en namninsamling? Tillbaks med Orlando! [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

aja men asså orlando och kiera är inte med för deras roller är klara, de har ingen mer handling

jag har för mig att det slutade med att orlando var tvungen åka iväg på the flying dutchman och att keira skulle vänta på honom osv. tycker det finns lite frågetecken hos mig där som jag såg framemot att få uppklarade. liksom det kan ju inte bara sluta så[sad] [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

internet:

det här är inte film, det är skräp.

knappast

helutuhle:

jag har för mig att det slutade med att orlando var tvungen åka iväg på the flying dutchman och att keira skulle vänta på honom osv. tycker det finns lite frågetecken hos mig där som jag såg framemot att få uppklarade. liksom det kan ju inte bara sluta så

jo han fick ju davy jones hjärta så han kunde leva men nu kommer han ju få jobba med det davy jones gjorde hela tiden. kanske inte de som skrev fyran ville ha nåt med det att göra, jag vet inte ritkigt


   
SvaraCitera

patrick bateman:

knappast

jo. dålig skräpkultur.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

helutuhle:

jag har för mig att det slutade med att orlando var tvungen åka iväg på the flying dutchman och att keira skulle vänta på honom osv.

Hanlotsar själar som förlorats på haven. Tio år på havet, en dag på land. Gissa om Elisabeth kommer är vara otrogen (med exempelvis Jack.)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

internet:

jo. dålig skräpkultur.

jag gillar pirates!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

Gissa om Elisabeth kommer är vara otrogen (med exempelvis Jack.)

eller huur. men läste att man låtit avslöja att hon ej var det och att han blev fri efter de 10 åren! men trist att manusförfattarna ska avslöja det nu i efterhand och ej visa något av det i nästkommande film.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

helutuhle:

eller huur. men läste att man låtit avslöja att hon ej var det och att han blev fri efter de 10 åren!

Meserier.


   
SvaraCitera