Aviseringar
Rensa alla

Pirrigt och får ont i magen när min tjej frågar om jag vill ligga med henne.


Ämnesstartare

Min Tjej brukar fråga mig om jag vill ligga med henne. och då brukar jag få omt i magen. varför och hur gör jag för att slippa det? ps oskuld.. [shake]


   
Citera

Det är din kropp som försöker säga åt dej att man inte skall ligga med tjejer. Om du ligger med henne så kommer du bara må ännu sämre[shake]


   
SvaraCitera

Du är med största sannolikhet bög


   
SvaraCitera

Aids.


   
SvaraCitera

Evil Conduct:

bög


   
SvaraCitera

Tänk såhär:Det är skönt,och jag måste ju bli av med oskulden nån gång,så...


   
SvaraCitera

du blir väl nervös av tanken


   
SvaraCitera

andlin103:

ps oskuld..

där har vi det[y]


   
SvaraCitera
gawyn

känns väldigt normalt....pirra på


   
SvaraCitera

Bög nej det tror jag inte

Har själv samma problem[blush]


   
SvaraCitera

andlin103:

varför

Låter som om du inte riktigt känner dig redo. Visserligen låter du som om du e nervös, vilket verkligen inte är så konstigt med tanke på att du aldrig gjort det förut. Nervös blir man väll oftast om det är någon ny tjej man ska ha det med? I ditt fall, din första.

gawyn:

känns väldigt normalt....pirra på

Håller med faktiskt. Rusa inte in i något dock. Känner du dig redo så: Go for it!! Försök skratta 😉


   
SvaraCitera

avskyvärd:

Försök skratta 😉

[chocked] läskigt om nån skulle ligga o skratta åt en

andlin103:

Min Tjej brukar fråga mig om jag vill ligga med henne. och då brukar jag få omt i magen. varför och hur gör jag för att slippa det? ps oskuld..

Verkar inte som du är redo.


   
SvaraCitera

har aldrig varit oskuldskille men kan tänka mig att du inte är helt redo än. du har 2 val

var ärlig mot henne
fejka


   
SvaraCitera

jag känner igen mig delvis i vad du säger. Jag får nämligen problem med samarbetet med magen, den kurrar. Jag lägger märke till de oftast när jag märker att ''de är på gång''. Men nu har de släppt, jag tror de handlar om osäkerhet och nervositet.

Lyssna på detta svar:

enhimmelskdrog:

du blir väl nervös av tanken

[love][love]


   
SvaraCitera

Nämen va, är alla 13 idag? [shake]


   
SvaraCitera