Aviseringar
Rensa alla

Piss och löv


Ämnesstartare

Så, ska jag gå på Peace and Love i år?

Jag har aldrig tidigare varit på en festival och är lite nervös. Jag funderar på att gå då det kommer vara bra artister i år och sådär, och jag går enbart pga musiken och inte för att supa/knarka/whatever. Man har ju hört skräckhistorier och det har gjort att jag blir lite skraj. Har dock ändå börjat fundera på om det kanske skulle vara något.

För- och nackdelar med festivallivet?
Saker man bör tänka på?

Tänker på t ex hur man laddar sin telefon och så, hur går sånt till? Små praktiska grejer som kan vara bra att veta.

Vill helt enkelt ta reda på om det är värt pengarna och om jag verkligen borde. 🙁


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Skulle också vilja gå på någon sådan om det fanns billigt och bra hotell i närheten heheh


   
SvaraCitera
höna

det brukar finnas lugn camping där man inte får supa o sååå!

fördelar: awesome
nackdelar: smutsigt och lite ofräscht allmänt. äckliga bajamajor

telefonen brukar man kunna ladda i ett bås typ. man lämnar in telen och hämtar den nån timme senare. så vare på öland roots iaf[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lugn camping deluxe, hehe, välj det. där ska jag bo. då kan man festa (eh, ja, om man ska det dvs) på vanliga och sova på lugna. på deluxe har man också tillgång till mobilladdning, dusch och toa gratis. vilket är soft.
tröttnar man på festivalliv och vill vila lite, då tar man tåget en stund och är hemma hos mig, hehe.

du borde!

åker helt klart också mest för att lyssna på musiken.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MEN JA, DET MÅSTE DI. JAG SKA DIT VI SKA SJUNGA TILLSAMMANS


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

åh, jag tror jag ska dit. men måste spara min riksdaler till så mycket annat. avståndet är inge problem, såväl som boende, så jag antar att det är endast biljetten som kommer kosta och lite annat smått och gott

eller, jag kanske bör hyra ut min röda lilla villa och skapa ett kollektiv. några intresserade?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

varning för att medelåldern är ganska låg på peace.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mopsen:

MEN JA, DET MÅSTE DI. JAG SKA DIT VI SKA SJUNGA TILLSAMMANS

Om du ska dit så känns det i princip inte som att jag kan motstå frestelsen. [blush] Åh, lutar mot att jag faktiskt ska dit!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:

varning för att medelåldern är ganska låg på peace.

nu har dom höjt åldersgränsen lite på campingen i alla fall.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

trubdruider:

nu har dom höjt åldersgränsen lite på campingen i alla fall.

finally. till vadå?


   
SvaraCitera

nackdel: smuts, sova i tält
annars mest fördelar
hatar dock att vara smutsig så gissar att jag aldrig mer kommer åka på festival nu när min kusin ej har sin lägenhet i arvika
Dold text: inte för att arvikafestivalen verkar finnas längr heller men...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:

finally. till vadå?

visserligen bara 16 år. men de betyder ju att inga yngre än de som var där förra året kan campa. och de är ju lite äldre iår.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zymbaline:

Om du ska dit så känns det i princip inte som att jag kan motstå frestelsen. Åh, lutar mot att jag faktiskt ska dit!

och så kan vi dela ut flyers som propagerar vad du än är aktiv i just då. bara ej NAZI!!!


   
SvaraCitera

Fingerprints:

varning för att medelåldern är ganska låg på peace.

Många säger så, är jag den enda i världen som faktiskt inte märkte av det? [surprised] Tyckte nästan alla var i runt 20-års åldern!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tycker att P&L har blivit mycket sämre de senaste åren, men tycker helt klart att du ska åka dit om det kommer band och artister som du vill se! [smile]


   
SvaraCitera