Aviseringar
Rensa alla

piss prov, syns det?


Ämnesstartare

Det är så att jag ska till ungdomsmottagningen den 10e för att ta lite tester, och då vill dom ha ett urin prov, men jag undrar om dom kan kolla efter droger också? Eller är det bara polisen som får göra det? Är riktigt nojjig, borde jag avboka tiden och vänta ett par veckor?
Tacksam för seriösa svar


   
Citera

Sjukvården har som praxis att inte pröva för droger utan att meddela det, har jag för mig.


   
SvaraCitera

Dan_the_ironman:

Sjukvården har som praxis att inte pröva för droger utan att meddela det, har jag för mig.

Har också för mig detta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

Sjukvården har som praxis att inte pröva för droger utan att meddela det, har jag för mig.

Jag hoppas det, vet inte om jag ska vänta med att gå dit eller inte


   
SvaraCitera

De kollar ej för droger, no worries 🙂


   
SvaraCitera

mwoah:

Jag hoppas det, vet inte om jag ska vänta med att gå dit eller inte

De kommer inte göra det så det är bara att gå dit, om du är osäker kan du ju fråga vad de kommer testa, det får de inte ljuga om. Men å andra sidan finns det ingen anledning att kolla knark om du tex. ska kolla klamydia, de har viktigare saker att lägga pengar på en småtjejer som röker holk.


   
SvaraCitera

Just don't do drugs. Simple.


   
SvaraCitera

Jack.O:

Just don't do drugs. Simple.

hahaha, lägg av för fan.


   
SvaraCitera

ska de titta efter sjukdomar eller vad det nu är så kommer de ju inte titta efter droger bara för att


   
SvaraCitera

be en vän kissa åt dig!


   
SvaraCitera

eller vad tänker jag med, du har väl säkert bara pundar-vänner


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

eller vad tänker jag med, du har väl säkert bara pundar-vänner

[cheers]


   
SvaraCitera

va jag dum nu eller?[sad]


   
SvaraCitera

Nä du kan vara lugn! Hade de kollat det också hade nog rätt många undvikit att testa sig och det hade ju inte varit så bra.


   
SvaraCitera