Aviseringar
Rensa alla

PISSPROV


Ämnesstartare

OF 5:

ja jag kan erkänna att jag misslyckats med mitt liv och med att avsluta det

Ja, det kanske är en taskig situation du sitter i, men få saker lär ju bli bättre av att du hoppas att någon annans liv ska bli sämre?


   
SvaraCitera

Wong:

få saker lär ju bli bättre av att du hoppas att någon annans liv ska bli sämre?

nja vet inte bryr mig inte särskilt mycket egentligen. men det känns skönt att vara bättre än andra.


   
SvaraCitera

Wong:

Förutsatt att personen visste om det, ja. Annars, nej.

Tror inte man blir kallad med bara två dagars varsel.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Exkrement:

Tror inte man blir kallad med bara två dagars varsel.

Du vet ju inte när personen blev kallad men vi kan ju utgå från att det rimligtvis inte var i natt och alltså därför rimligen igår, alltså en dag efter att ha rökt och tre dagar innan man ska göra urinprov. Och jo, kallelserna lär nog gå ut ganska plötsligt just för att kunna ertappa folk, att boka 3 veckor fram i tiden vore helt sjukt idiotiskt.


   
SvaraCitera

Wong:

Du vet ju inte när personen blev kallad men vi kan ju utgå från att det rimligtvis inte var i natt och alltså därför rimligen igår, alltså en dag efter att ha rökt och tre dagar innan man ska göra urinprov

Även om det skulle vara så är det fortfarande korkat att röka när man vet att man har soc eller liknande på sig.


   
SvaraCitera

emiliaaat:

nu är det såhär att jag.................... rökte igår. och har pissprov på fredag.. alltså har thc endast 3 dagar på sig att gå ur.. är jag totalt körd ellER? (dricker vatten, käkar vitaminer, osv..) får inte torska nu... blir skickad på bhem

Du är köööööörd om du gör provet.

Spring iväg, fly för ditt liv!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

visste inte om att jag skulle pissa då. ingen jävel vet väl om sånt och röker? vad tror ni?

Wong:

Någon här som verkar vara en idiot är ju annars du, som i och med ditt inlägg inte tillfört något mervärde för någon på detta forum och dessutom kostat dig själv och oss andra tid. Kort och gott så är din närvaro här negativ och därmed oönskad.

tack, fler personer som du uppskattas..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har nyligen blivit fri soc, men de "chockpissar" mig ibland. finns ingenting jag kan göra åt saken, och inte kan man väl sluta njuta av livet bara för att man går och nojar över soc?! oftast har jag tur och brukar hinna bli ren (dvs att inte ha rökt på en vecka eller liknande, röker inte dagligen längre just av den anledning, nu mera rör det sig om kanske 1-3 gånger i månaden)

detberorpå:

Ingen bad Mig tillgöra ngt mervärde för ngt (hahah, aa NGT inte ngn[rolleyes]) på detta forum.
Ingen har sagt att jag har ont om tid.

förövrigt tkr jag att det är idiotiskt att knarka[zzz]

vem bad om din åsikt?

Angelize:

Det gör en ju nästan kräkfärdig att man blir straffad när man gör vad man vill med sin kropp! Utan att skada andra!

word..

ingen här som värdesätter frihet? och vad vinner någon på att jag blir satt på hem?


   
SvaraCitera

emiliaaat:

ingen här som värdesätter frihet? och vad vinner någon på att jag blir satt på hem?

Men ofta man blir satt på hem pga lite röka? Så det finns inga andra anledningar? Eller är de så stränga? [shake]


   
SvaraCitera

emiliaaat:

vem bad om din åsikt?

Du.

emiliaaat:

är jag totalt körd ellER?

Du inkluderar mig när du ställer en fråga till alla på forumet. Du får observera att du exkluderar mig om du inte vill att jag ska säga min åsikt 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

.... japp.. de är totalt jävla störda i huvudet. fast iofs har jag redan varit på missbruks och det.. så är de enda de har kvar att skicka mig på [n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

va sjuk den dan du ska pissa och stanna hemma


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

punda på lagliga droger ist då behäver du inte nojja[wink]

http://rc-wizard.tk/


   
SvaraCitera