Forumet - Pissprov

Pissprov

1993 0 25
Är det normalt att Bup,polisen eller dom som gör pissprovet väntar i över 2 månader?

Åkte nämligen in på akuten för fylla i växjö och då anklagade dom mig för marijuana, dom tog blodprov den natten och fick inte fram något, då bad dom mig pissa och då sa jag nej.
Sen skickade dom en rapport till bup.

Tror ni att dom kommer att ta pissprov?
och hur länge brukar man få vänta?

Det lär ju vara rätt uppenbart att det gått ur kroppen efter 2 månader.

Spana också in:

Macktorsken:

Nej, dom väntar inte såhär länge för du kommer det inte synas

Men alltså dom kanske bara är jävligt sega eller?
Dom hade ju iofs inga bevis heller förutom att mina ögon var väldigt röda, så dom kanske skiter i det, det kostar väll dom pengar att ta piss prov?
Tycker dom var jävligt idiotiska där i växjö, att dom går endast på att man har röda ögon, man blir ju uttorkad av alkohol också.
Jag skulle inte använda illegala droger iom att alla svenska myndigheter består till 90% av byråkrati och gör därmed det hela till en utdragen process. Har en vän som åkte dit och blev tvungen att lämna urinprover för att behålla sitt körkort, det konstiga var dock att han fick välja själv när han skulle börja lämna dem... Men eftersom du är minderårig så borde väl dina föräldrar blivit informerade angående blodprovet? Det är trots allt så att de måste ge Socialen rätt att motta urinprover från dig.

Hoppas allt löser sig.