Aviseringar
Rensa alla

Pissprov


Ämnesstartare

ska förmodligen på pissprov imorn måndag, tog typ fyra linor kokain i fredags. Kommer det synas på provet?
Hinkat fem-sex liter vatten nu och tagit lite b-vitaminer.
Rökte även hasch rätt ofta under hela sommaren, slutade för ca en och en halv vecka sedan (då jag även tog amfetamin). kommer allt det synas i testresultatet?
får inte torska, någon som vet hur jag ska göra för att inte torska?


   
Citera

det var ju inte alls smart


   
SvaraCitera

isola:

det var ju inte alls smart


   
SvaraCitera

Tråden flyttad från Forum PLUS/Drogdebatt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

skriv bara sånt som svara på frågorna, tack


   
SvaraCitera

Jag är inte så hemskt påläst, men det där beror på en del faktorer...

Utifrån informationen du uppger känns chansen att du åker dit på cannabis relativt stor, men din information är ganska oprecis. Kokainet visar sig kanske också.

missanis:

får inte torska, någon som vet hur jag ska göra för att inte torska?

Hårt, för det känns relativt sannolikt att du gör det. Vill du slippa dessa bekymren kan du ju alltid sluta använda.

Instruktioner, teorier gällande eller tips på hur man kan fuska på drogtester är inte regelenliga, för övrigt. Ba' så ni vet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Slutade som sagt för en och en halv vecka sen, bara kokain som jag tog i fredags. var inte beredd på att jag skulle ta pissprov...
jag är omyndig, kan mina föräldrar verkligen tvinga mig till att ta pissprov?


   
SvaraCitera

missanis:

jag är omyndig, kan mina föräldrar verkligen tvinga mig till att ta pissprov?

[crazy][crazy][crazy]

missanis:

jag är omyndig,

missanis:

är omyndig

missanis:

omyndig

missanis:

omyndig


   
SvaraCitera
Zsasz

Kanske är lite sen men,

Amfetaminet kommer definitivt inte synas, Cannabisen kommer förmodligen inte synas (Helt beroende på hur ofta du rökte på), Kokainet kommer görhoppningsvis inte synas (Brukar inte synas på pissprov efter 3-4 dagar)

Med tanke på ditt så kallade "vattenhinkande" så kommer det förmodligen vara lugnt.


   
SvaraCitera

missanis:

får inte torska, någon som vet hur jag ska göra för att inte torska?

Hoppas för DIN skull att du torskar.

missanis:

Hinkat fem-sex liter vatten nu och tagit lite b-vitaminer.

Du kommer bara kissa vatten och behöva göra om provet kan jag spå ut redan nu.


   
SvaraCitera

Fingerprints:

Hoppas för DIN skull att du torskar.

blööööööööö

hoppas att du klarar dig, och det tror jag du gör också [smile]


   
SvaraCitera

kennyman:

blööööööööö

jag vet, jag är moraltant. Men knark är verkligen bajs. Det har sabbat flera av mina vänner 🙁


   
SvaraCitera

Fingerprints:

jag vet, jag är moraltant. Men knark är verkligen bajs. Det har sabbat flera av mina vänner 🙁

mhjo, men känns som att det är på en så pass oskyldig nivå att det bara skulle bli värre om hon åkte dit på de nu [smile]


   
SvaraCitera

"Slutade som sagt för en och en halv vecka sen", bra tänker jag, men sen skriver hon "bara kokain som jag tog i fredags." låter inte som att hon är rätt hooked. Och har man kommit till den nivån att man tagit kokain och amfetamin så är det inte oskyldigt längre, enligt mig. Att röka cannabis några gånger kan jag ta som oksyldigt.

kennyman:

mhjo, men känns som att det är på en så pass oskyldig nivå att det bara skulle bli värre om hon åkte dit på de nu [smile]


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera