Aviseringar
Rensa alla

Pizza; standard eller inbakad?


Ämnesstartare

Vilket föredrar du helst? Ifall du röstade på inbakad, vilken sort tycker du är godast då?


   
Citera

Almiora: Standard

Har inte förstått varför man skulle vilja ha den inbakad?


   
SvaraCitera

Almiora: Standard2


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

Det beror på. Men oftast utbakad.


   
SvaraCitera

Evigheter sen jag käkade inbakad pizza

E


   
SvaraCitera

Skulle inte föredra pizza men det skulle vara gott om det var extra mkt vitlök och spenat i osten.


   
SvaraCitera

En riktigt bra gjord calzone är utsökt, men föredrar överlag platta pizzor.


   
SvaraCitera

Almiora: Standard


   
SvaraCitera

Kebabrulle ska det ju va


   
SvaraCitera

Knarko:

Har inte förstått varför man skulle vilja ha den inbakad?

Inte jag heller! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knarko:

Har inte förstått varför man skulle vilja ha den inbakad?

Jag har aldrig ätit en inbakad pizza, så därför var jag nyfiken på vad ni andra tycker. Det sägs väl att man även äter med ögat och en vanlig pizza tycker jag ser mer lockande ut men å andra sidan kan man känna sig mätt redan innan man börjat äta pga storleken Glad


   
SvaraCitera

Almiora:

Jag har aldrig ätit en inbakad pizza, så därför var jag nyfiken på vad ni andra tycker. Det sägs väl att man även äter med ögat och en vanlig pizza tycker jag ser mer lockande ut men å andra sidan kan man känna sig mätt redan innan man börjat äta pga storleken Glad

en inbakad är väl typ lika stor som en vanlig, dock. bara det att den topologiskt skiljer sig en del.


   
SvaraCitera

Köper inbakad någon gång ibland, det är likvärdigt en rund förutom aningen mer komplicerad att äta
Halvinbakat är en bra kompromiss


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

player one:

en inbakad är väl typ lika stor som en vanlig, dock. bara det att den topologiskt skiljer sig en del.

Jo jag antar det, även om den ser mindre ut Glad


   
SvaraCitera

helvete va sug1 jag blev på en kebabrulle dränkt i kebabsås 


   
SvaraCitera