Aviseringar
Rensa alla

PK-paniken över Sverigedemokraternas valresultat.


Correh
Ämnesstartare

Sekunden efter valresultatet blev klart fylldes media, facebook och instagram av total PK-panik, SD hade fått 9,7%

Jag undrar hur länge detta ska hålla på, för nu är det extremt.

Det finaste i allt det här är att vänstern har hjälpt till med gratis reklam för SD tack vare sina patetiska och odemokratiska demonstrationer.
SD har synts i media varje dag sedan flera månader tillbaka.
Tack.

Slänger in en läsvärd artikel!
http://gothbarbie.se/immigration/2014/vad-var-det-som-hande/


   
Citera

Oroas inte du av den högerextrema vågen över Europa? Som t ex i snigelätarlandet.


   
SvaraCitera
Kudhos

Ingen borde kunna säga att de var förvånade att SD fick åtminstone 1+ mandat. SD är stora, tyvärr. Större än vad folk anar. 

Sen är det tråkigt eftersom de har konstig syn på människor. Jag är långt ifrån PK, men de ny nazistiska rörelserna är växande över hela europa och smått skrämmande är det. Jag tror inte att det blir krig eller rasbiologi. Men jag tror att många länder kommer stänga igen gränserna för andra icke-eu länder. Som ett nytt usa, att inom eu är okej, men allt utifrån är inte. 


   
SvaraCitera
Correh
Ämnesstartare

isola:
Oroas inte du av den högerextrema vågen över Europa? Som t ex i snigelätarlandet.

Jo, jag är inte nazist.
Men det tyder ju på någonting, de flesta är ju missnöjespartier.
Det är många som vill ha ändring och är EU-kritiska, det står jag bakom.


   
SvaraCitera

Correh: för nu är det extremt.

hahaha, så partiet i sig är inte det menar du? 


   
SvaraCitera

Hade borgarna tagit ansvar för att sänka invandringen istället för att vrida på kranen under finanskrisen så hade inte ett parti där det finns tvivelaktiga element (homofobi, rasism) kunnat existera, åtminstone inte i sin nuvarande grandiosa form.


   
SvaraCitera

Det ska hålla på tills vi inte längre har nazister i riksdagen och EU-parlamentet inte är fyllt av deras kompisar.


   
SvaraCitera
Correh
Ämnesstartare

shatter:

hahaha, så partiet i sig är inte det menar du? 

Precis vad jag menar.


   
SvaraCitera
Correh
Ämnesstartare

Nachac:
Det ska hålla på tills vi inte längre har nazister i riksdagen och EU-parlamentet inte är fyllt av deras kompisar.

Ni vill fortsätta att jobba för SD alltså? 


   
SvaraCitera

Correh: Ni vill fortsätta att jobba för SD alltså?

Det gör vi inte.


   
SvaraCitera
Correh
Ämnesstartare

Nachac:

Det gör vi inte.

Sluta ge SD så mycket utrymme i media då 🙂


   
SvaraCitera

Schysst av Jimmie Åkesson till att fortsätta manipulera för att få röster. Genom att göra sig själv till en syndabock och förespråkar om yttrandefrihet (vi är i en demokrati) . Det är tydligt att han försöker ge en känsla av att ge folket chansen att befria Sverige från den onda rörelsen som tydligen präglar igenom.

Att motdemonstranter hjälper till honom att rösta till hans fördel är i min mening skitsnack. Det enda de röstar på, är ett parti som råkade till vad de trodde heta Kalle Anka partiet och det är just på grund av hans metoder som är skrämmande.

Vi behöver inte genomskåda Sverigedemokraterna, det är där media har lagt fel prioritering på. Det är Jimmie's värld som är den största tiggaren.

Vi har demokrati för att FORTSÄTTA ha yttrandefrihet, så det tåls att säga igen att han vilseleder bara..


   
SvaraCitera

Correh: Sluta ge SD så mycket utrymme i media då 🙂

Jag har gjort varken eller.


   
SvaraCitera
mynona

Kudhos: Ingen borde kunna säga att de var förvånade att SD fick åtminstone 1+ mandat. SD är stora, tyvärr. Större än vad folk anar.

Är det verkligen så? Jag måtte slå dövörat till eller umgås med fel personer. Det är mycket skrämmande. Jag vet att SD inte är lika illa som Svp eller Jobbik, men det är vår version av ett populistparti som folk proteströstar på för att få enkla svar på svåra frågor, och det är farligt med en sådan fördumning. Det är sorgligt på fler än ett sätt att TS troligen har rätt; SD har utan tvekan vunnit röster just för att de har häcklats i medierna.

OnT: Jag hoppas att folk fortsätter att vara upprörda fram till att SD:s väljare slutar att rösta på dem för att de känner att andra partier inte vill ta tag i deras frågor. Det här är en farlig utveckling och jag skrämdes av Europas valresultat igår. 


   
SvaraCitera

vill snart banka huvudet mot väggen 


   
SvaraCitera