Aviseringar
Rensa alla

PK-paniken över Sverigedemokraternas valresultat.


Correh
Ämnesstartare

s1cce:
vill snart banka huvudet mot väggen 

Låter som en bra idé!


   
SvaraCitera

Correh: Det är många som vill ha ändring och är EU-kritiska, det står jag bakom.

Anmäl

Citera

det är ju vänsterpartiet också


   
SvaraCitera
Correh
Ämnesstartare

isola:

det är ju vänsterpartiet också

Men vänsterpartiet vill ha massinvandring, det vill inte jag.


   
SvaraCitera

ska ni aldrig tröttna på att kalla saker pk


   
SvaraCitera
mynona

mpt:hv:
ska ni aldrig tröttna på att kalla saker pk

+1

Varenda gång det sker tänker jag på att pk är olika beroende på land och att vi är lyckliga nog att ha acceptabla PK-åsikter i just Sverige


   
SvaraCitera
Correh
Ämnesstartare

mpt:hv:
ska ni aldrig tröttna på att kalla saker pk

Ska ni aldrig tröttna på att skrika rasist så fort man bara nämner Sverige?


   
SvaraCitera
Correh
Ämnesstartare

Correh:

Ska ni aldrig tröttna på att skrika rasist så fort man bara nämner Sverige?

+1


   
SvaraCitera

Correh:

1 +

Så ensam 


   
SvaraCitera

Känns tufft att vara den enda som ser sanningen i allt?


   
SvaraCitera

Correh: +1

haha fail


   
SvaraCitera
Correh
Ämnesstartare

Jag är inte ensam, finns så mycket Sverigevänner! ♥️


   
SvaraCitera
Kudhos

mynona:

Är det verkligen så? Jag måtte slå dövörat till eller umgås med fel personer. Det är mycket skrämmande. Jag vet att SD inte är lika illa som Svp eller Jobbik, men det är vår version av ett populistparti som folk proteströstar på för att få enkla svar på svåra frågor, och det är farligt med en sådan fördumning. Det är sorgligt på fler än ett sätt att TS troligen har rätt; SD har utan tvekan vunnit röster just för att de har häcklats i medierna.

Yes asså SD är STORA. Det är ju om något ett bevis från igårs val och att de faktiskt är i riksdagen idag. Och de lär vara fler efter nästa val. När ekonomin krisar så börjar folk blicka inåt. Tråkigt nog, för SD är inget parti jag sympatiaerar med.


   
SvaraCitera
Kudhos

Sympatiserar. 

Dumma mobila tangentbord.


   
SvaraCitera
1009
 1009

Correh: Det finaste i allt det här är att vänstern har hjälpt till med gratis reklam för SD tack vare sina patetiska och odemokratiska demonstrationer.

Visst är det så. Men frågan är om inte alternativet är sämre, dvs. att inte protestera och därmed göra SD okontroversiella och normala. Jämfört med många andra länder som ex. Danmark och Frankrike så är ju vårt högerpopulistiska rasistparti ändå tämligen litet och marginaliserat. De är inte i närheten av regeringsställning. 


   
SvaraCitera

Insåg idag att denna inavlade jävla by man råkar bo i är mer inavlad än vad man trodde.


   
SvaraCitera