Aviseringar
Rensa alla

Plan...


Ämnesstartare

Min kurator sa att vi ska göra upp en plan nästa möte.
Vad kan det innebära? [tard]


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Pappersflygplan. [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DeathOrGlory:

Pappersflygplan.

xD
Skulle faktiskt inte förvåna mig om hon bad mig vika ett flygplan och kasta iväg de, "när du är redo att släppa dina problem kastar du det".


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SPiDERMANNEN:

Skulle faktiskt inte förvåna mig om hon bad mig vika ett flygplan och kasta iväg de, "när du är redo att släppa dina problem kastar du det".

Hahaha xD

Men jag tror hon menar att ni ska lägga upp en plan om hur du ska bearbeta dina problem


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DeathOrGlory:

Hahaha xD

Men jag tror hon menar att ni ska lägga upp en plan om hur du ska bearbeta dina problem

[bigsmile]

Jo, det är sant. Men det lät så skumt bara. Lite rädd för vad planen kommer vara [sad]


   
SvaraCitera

Heheh.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SPiDERMANNEN:

Jo, det är sant. Men det lät så skumt bara. Lite rädd för vad planen kommer vara [sad]

Är nog inget farligt, utan mer små steg om hur du ska göra för att må bättre [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DeathOrGlory:

Är nog inget farligt, utan mer små steg om hur du ska göra för att må bättre [smile]

Jo. Men det är lite mer komplicerat [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SPiDERMANNEN:

Jo. Men det är lite mer komplicerat [sad]

Se saken positivt istället [no-no]


   
SvaraCitera

SPiDERMANNEN:

kurator

[n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DeathOrGlory:

Se saken positivt istället [no-no]

Nej, för hon ska prata med skolsköterskan om en sak också, och är rädd för att hon kommer prata med mig sen med [sad]

Capture:

[n]

[y]


   
SvaraCitera

SPiDERMANNEN:

[y]

[no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SPiDERMANNEN:

Nej, för hon ska prata med skolsköterskan om en sak också, och är rädd för att hon kommer prata med mig sen med [sad]

Jo men förhoppningsvis blir det bättre sen [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Capture:

[no-no]

[sad]

DeathOrGlory:

Jo men förhoppningsvis blir det bättre sen [smile]

De kommer säkert förstöra för mig. Jag berätta för mkt än jag skulle ha gjort [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SPiDERMANNEN:

De kommer säkert förstöra för mig. Jag berätta för mkt än jag skulle ha gjort [sad]

Meningen är ju att du ska berätta allt och liksom lätta på bördan för att kunna må bättre i framtiden.


   
SvaraCitera