Aviseringar
Rensa alla

Planera en fest!


ida
 ida

WUHU! Jag hittade en app som verkar vara bra för ändamålet! 


   
SvaraCitera

Omg, skulle inte betala för att gå på fest hos en polare. 
Kör mat- och  spritknytis istället. 


   
SvaraCitera

ida:
WUHU! Jag hittade en app som verkar vara bra för ändamålet! 

Sjukt bra faktiskt, jag använde den tjänsten till ett event. www.tickville.com är hemsidan för de som vill testa, och ja det går att koppla ihop facebookevenemangen med sina evenemang på den sidan. 

Sen ni som snackar om att inte ta betalt verkar antingen inte ha hajat grejen med ett större event eller så har ni aldrig varit på ett. Det är inte gratis, inget här i livet är gratis. 


   
SvaraCitera

Beror ju helt på vad du menar med "lite större".

För några år sedan (ca 2-3) så hyrde jag en lokal som kostade 1500kr, meddelade alla som skulle närvara att de fick betala "inträde" på 25 kronor då lokalen som sagt var en aning dyr, folk var förstående och hade inga problem med det - problem solved.

Ett tips dock, om folk vill ta med sig kompisar så får du säga att man måste höra med dig först. Har gjort misstaget att sagt att man kan ta med sig kompisar, så är tillslut halva stan där. Inget skoj det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Daniellas:

Sjukt bra faktiskt, jag använde den tjänsten till ett event. www.tickville.com är hemsidan för de som vill testa, och ja det går att koppla ihop facebookevenemangen med sina evenemang på den sidan. 

Sen ni som snackar om att inte ta betalt verkar antingen inte ha hajat grejen med ett större event eller så har ni aldrig varit på ett. Det är inte gratis, inget här i livet är gratis. 

Kalasbra!! Tack för tipsen. 


   
SvaraCitera

Daniellas: inget här i livet är gratis.

Mera gratis


   
SvaraCitera

Tickville är grymt. Och gratis! Många studentskivor som använder det har jag sett!


   
SvaraCitera