Aviseringar
Rensa alla

Planering av studier


Dream:

Nej, det är det absolut inte. Egentligen borde man vara glad som får en gratis gymnasieutbildning.

har man ambitioner så sätter man sig och gör d helt enkelt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tözen:

har man ambitioner så sätter man sig och gör d helt enkelt.

Sant. Jag har ambitioner och det är inte det som är problemet. Det är bara att jag mår sjukt illa när jag pluggar också. Har huvudvärk och så. Det kanske beror på att jag inte motionerar ofta och äter inte det som jag bör äta för att må bra.[shake]


   
SvaraCitera

Dream:

Det kanske beror på att jag inte motionerar ofta och äter inte det som jag bör äta för att må bra.

sätt upp 4 dar i veckan där du springer i skogen?börja å nån lagsport ett par dar i veckan?gör tonfiskröra och käka på macka!jävligt gott och mer mat än bara en ostmacka.


   
SvaraCitera

Dream:

Det är så jobbigt med reading log och det värsta är att jag känner att jag måste få ett MVG, annars har jag gjort allt förgäves.

orka, skriv MVG på nationella så får du mvg, funka för mig, låg på ett starkt vg innan nationella i både engelska A & B


   
SvaraCitera

Dream:

Det beror på vilket ämne det handlar om. Är det matte får jag gjort väldigt mycket, är det att göra READING LOG tar det 100 år.[sad]

Jag vet. Men då kan man avlägga en halvtimme varje kväll för att läsa på. Beror på hur svårt/lätt du har för att lära in.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sagitta:

Jag vet. Men då kan man avlägga en halvtimme varje kväll för att läsa på. Beror på hur svårt/lätt du har för att lära in.

Generellt så har jag lät för att lära mig saker och ting, spelar igen roll vad det handlar om. Men motionerar man inte eller äter rätt för den delen så kan det vara lite svårt. Men det ska bli en ändring på det![smile]

martin312:

orka, skriv MVG på nationella så får du mvg, funka för mig, låg på ett starkt vg innan nationella i både engelska A & B